سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

علت مرگ چسلی کریست رسما تایید شد

دو روز پس از درگذشت غم انگیز چسلی کریست، علت رسمی مرگ دوشیزه سابق آمریکا فاش شد.

بر اساس کالبد شکافی، دفتر بازرسی ارشد پزشکی نیویورک سیتی در 1 فوریه  تایید کرد که او بر اثر خودکشی درگذشته است. به گزارش سی ان ان، ملکه زیبایی 30 ساله  دچار صدمات شدیدی شد.

 

سخنگوی NYPD گفت: وکیل و خبرنگار Extra TV درست بعد از ساعت 7 صبح روز یکشنبه 30 ژانویه از  “ارتفاع بالا” از یک آپارتمان 60 طبقه در نیویورک  سیتی به زمین افتاد.

خانواده او در بیانیه ای به Extra گفت: “در غم و اندوه بزرگ، ما درگذشت چسلی عزیزمان را باهاتون به اشتراک می گذاریم” ” او نوری بود که با زیبایی و قدرتش به دیگران در سراسر جهان الهام بخشید. او اهمیت می داد، او دوست داشت، می خندید و می درخشید.”

سازمان‌های Miss Universe و Miss USA هم در 30 ژانویه بیانیه‌ای منتشر کردند و گفتند که از خبر از دست دادن چسلی، که تاج را در مسابقه دوشیزه ایالات متحده آمریکا در سال 2019 به خانه برد، متاثر شدند.

چسلی که وبلاگ مد White Collar Glam را تأسیس کرده بود، ساعاتی قبل از مرگ در شبکه های اجتماعی فعال بود و روز یکشنبه عکسی از خودش منتشر کرد.

او نوشت: “امیدوارم این روز برای شما آرامش به ارمغان بیاورد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا