سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین اسپین آف Game of Thrones رسما سفارش ساخت گرفت

game-of-thrones-season-7-finale-dany-jon

موضوع اولین اسپن‌آف سریال Game of Thrones مشخص شد و اولین اسپین‌آف سریال قرار است داستان‌های ده‌هزار سال پیش از فتح اگان تارگرین که معروف به «عصر قهرمانان» است را روایت کند.

این یعنی پرداختن به موضوعاتی نظیر «شب طولانی» ، «پیدایش وایت‌واکرها» ، «ساخت دیوار و برندون معمار» ، «لن زیر موسس خاندان لنیستر» ، «گارث سبز دست بنیان‌گذار خاندان‌های ریچ» ، «شب طولانی» حدود ۸۰۰۰ سال پیش از فتح اگان رخ داد که طولانی‌ترین و سردترین زمستان بر سر وستروس نازل شد.

آدرها (وایت واکرها) از مرزهای شمالی به وستروس حمله کردند و در نهایت شب طولانی پس از «نبرد سپیده دم» که در آن «فرزندان جنگل» و‌ «نخستین انسانها» با هم برای مقابله با وایت‌واکرها متحد شدند،به پایان رسید.ارتش متحدین توسط قهرمانی بزرگ به اسم «آزورآهای» که صاحب شمشیر آتشین «لایت برینگر» بود،رهبری می‌شد.شبکه HBO دستور ساخت یک قسمت آزمایشی از این دوران را داده و زودتر از سال ۲۰۲۰ نباید منتظر پخش اسپین‌آف باشیم. (Gotfacts_Ir)

در حال حاضر نویسنده Jane Goldman که X-Men: First Class و Stardust رو در کارنامه اش داره برای سریال انتخاب شده و قراره تا از George R.R. Martin نیز کمک بگیره و در مقام شورانر سریال نیز فعالیت خواهد داشت و پیش بینی میشه این سریال برای پخش ۲۰۲۰ آماده بشه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا