سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبر بدی برای هواداران بورچین ترزیاوغلو

بورچین ترزیاوغلو بازیگر معروف در سال های اخیر مانند گذشته در سریال های تلویزیونی خوش شانس نبوده است. بورچین ترزی اوغلو که در دهه 90 در سریال های مختلف تلویزیونی بازی کرد و سابقه بازیگری اش به گذشته های دور بازمی گردد، یکی پس از دیگری درگیر پروژه های مهمی بوده است.

ما بورچین ترزیاوغلو را در پروژه های دهه 2000 مانند Ezel تماشا کردیم، و همچنین سریال های قدیمی تلویزیونی مانند Çiçek Taksi، Kınalı Kar و Fırtına هستند، تماشا کردیم. او در پروژه های خود نتوانست آنچه را که انتظار داشت پیدا کند.

اگرچه بورچین تریزاوغلو پس از 3 سال با سریال Kurşun به صحنه بازگشت، اما در سال 2019 شاهد ناامیدی بزرگ او بودیم. این بازیگر با ادامه راهش برای مدتی در سریالهای دیجیتال مثل محافظ و آسیب پذیر بازی کرد و  پس از سه سال وقفه با سریال  Yalancı (دروغگو) به تلویزیون برگشت

برای این بازیگر بدشانسی بزرگی بود که سریال Yalancı که در آن با صالح بادمچی همبازی بود تنها 9 قسمت به طول انجامید. بورچین ترزی اوغلو که ترجیح داد بعد از این پروژه صبر کند و برای خودش وقت بگذارد، اخیراً در میان مهمانان عروسی دمت اوگار حضور داشت.
شاید طرفداران او برای فصل جدید منتظر پروژه های جدید این بازیگر معروف باشند، اما هنوز چیزی وجود ندارد.

بورچین ترزیاوغلو گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست. من از قبلش می گویم چه زمانی این اتفاق می افتد. این صحبت هایش به این معنیه که او به زودی درگیر پروژه جدیدی نخواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا