سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فصل دوم سریال محکوم بعد از این اتفاق ارزش بیشتری پیدا کرد

می دانیم که سریال محکوم  در ابتدای فصل اول شروع بسیار خوبی داشت و برای مدت طولانی رتبه اول را به خودش اختصاص داد و حتی در رقابت رتبه بندی روز پنجشنبه از سریال Camdaki Kız (دختری پشت پنجره ) پیشی گرفت. . اما مشکل سناریویی در دوره گذشته که با خروج سرای کایا بازیگر نقش اول سریال آغاز شد، بی تاثیر نبود.

سریال محکوم اگرچه در ابتدای فصل خوب بود، اما با افت رتبه در پایان فصل و انتقادات مخاطبان از فیلمنامه، هرگز از دستور کار شبکه های اجتماعی خارج نشد. اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو با بازی های باشکوهش طرفداران خود را مجذوب خود کردند.

بینندگان نسبت به فصل دوم سریال محکوم بسیار امیدوار هستند، زیرا فکر می کنند داستان بیشتر توسعه پیدا می کند و نظم داستانی ایجاد می شود که در آن هیجان به هر قسمت جدید مانند ابتدای فصل اول منتقل می شود. .

حضور محکوم در میان نامزدهای بخش «بهترین درام» در جوایز بین‌المللی درام سئول، تماشاگران را بسیار خوشحال کرد. حتی اینکه محکوم که در میان نامزدها از جمله سریال های حماسه و عزیز در جایگاه قوی قرار دارد به این نقطه رسیده است، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.

فصل دوم سریال محکوم بیشتر در سئول شروع شد و اوگراش گونش در میان نامزدهای بهترین سریال و فیلمنامه بود.

Eda Tezcan که داستان فصل اول سریال Aziz را نوشته است، مانند اوگراش گونش در بخش “بهترین فیلمنامه نویس” رقابت می کند.حضور دو فیلمنامه نویس مهم از ترکیه در سئول نشان دهنده پیشرفت ترکیه در این زمینه بود.

این انتظار وجود دارد که بازیگران جدیدی به سریال محکوم بپیوندند که انتظار می رفت داستان آن در فصل دوم تغییرات زیادی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا