سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

در شصت و ششمین قسمت جدید سریال پسر طلایی فریت با تلاش خود برای نجات سیران به میدان خواهد آمد

آیا فریت می تواند سیران را نجات دهد؟ سریال YALI ÇAPKINI ( پسر طلایی) با بازی افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر، چتین تکیندور و بینور کایا با شصت و ششمین قسمت خود در روز جمعه 19 آوریل ساعت 20:00 روی آنتن استار است.

خلاصه داستان قسمت جدید سریال پسر طلایی که از جمعه 29 فروردین اکران می شود به شرح زیر است:

فریت که با دزدیده شدن سیران خشم و وحشت شدیدی را تجربه کرده بود، تمام امکانات را به کار می گیرد تا بفهمد چه کسی این کار را کرده است. کاظم با اطلاع از اینکه سیران ربوده شده است، به این دلیل که نمی توانند از دخترش محافظت کنند، به خانه کورهان حمله می کند. همه این تحولات باعث درگیری بزرگ بین آقا هالیس  و فریت می شود. آنچه هاتوک در مورد گذشته می گوید، فریت را بیشتر نگران می کند که چه اتفاقی ممکنه برای سیران بیفتد. سیران که سعی می کند از صدمه دیدن اجه جلوگیری کند، متوجه می شود که مزید برای انجام کارهای بسیار بد آماده می شود.

وقتی افکات در موقعیتی غیرقابل توضیح گرفتار می شود، گلگون فرصتی را که سال ها منتظرش بوده, به دست می آورد. در حالی که عملیات بزرگی برای نجات سیران آغاز می شود، فریت و سیران در خط باریک مرگ و زندگی قرار دارند.

این سریال با بازی افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور و بینور کایا شامل بازیگران زیر نیز می‌شود: شریف سزر، گولچین شانتیرجی اوغلو، امره آلتوگ، گوزده کانسو، ارسین آریجی، بریل پوزام، دیرن پولاتوغولارینال، تاروگوت، تاروگوت. . ، سزین بوزاچی، بوسه بوچه قهرمان، اوزنور سرچلر، توپراک ساغلام، هولیا دویار، ییگیت تونجای، گولن گدیکوغلو.

پسر طلایی با قسمت جدیدش جمعه 19 آوریل ساعت 20:00 روی استار است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا