سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

خبر خوش «کنعان ایمیرزالی اوغلو» درباره همسرش،«سینم کوبال»

کنعان ایمیرزالی اوغلو مدل، هنرپیشه و مجری برنامه تلویزیونی اهل آنکارا، با بیان اینکه در آخر تابستان ارزیابی پروژه ها را آغاز می کنند، و ضمن اینکه همسرش، سینم کوبال که به دلیل دو بار زایمان متوالی از صحنه فیلمبرداری دور شده و بسیار دلتنگ کار شده است، اعلام کرد که: ما به صورت خانوادگی به صحنه فیلمبرداری بازمی‌گردیم.

کنعان ایمیرزالی اوغلو که علاوه بر بازیگری، مجری برنامه «کی میخواهد میلیونر شود؟»می‌باشد، عصر روز گذشته در حال ترک محل اجرای برنامه دیده شد. «ایمیرزالی» که با اهالی مطبوعات گفتگو کرده بود، اعلام کرد که با همسرش،«سینم» به صحنه فیلمبرداری باز خواهند گشت.

«ایمیرزالی» درباره برنامه های خود برای پایان فصل تابستان گفت:

“کارهایی هستند که می خواهم در آنها شرکت کنم و در حال نتیجه گیری هستند ، بعد از پایان تابستان آنها را ارزیابی خواهم کرد.”

 

او درباره همسرش، سینم کوبال که در سال 2020 دخترش لالین و در ماه های گذشته لیلا را به دنیا آورده، و همچنین از صحنه فیلمبرداری دور بود … استراحت می‌کرد و بیشتر وقت خود را با دخترانش می گذراند، گفت:

«سینم»، هم دلش برای صحنه فیلمبرداری تنگ شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا