سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اریکا جین معتقد است که توماس جیراردی قبل از اقدام برای طلاق خیانت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    کمتر از دو ماه بعد از اعلام اریکا جین برای طلاق از توماس جیراردی ، یک منبع به E! News گفت خیانت  ممکن است در جدایی آنها نقش داشته باشد.

طلاق اریکا جین همچنان سرخط خبرهای خارج از 90210 است.

کمتر از دو ماه بعد از آنکه اریکا ستاره The Real Housewives of Beverly اعلام کرد که از توماس جیراردی  طلاق می گیرد ، جزئیات جدیدی به دست آمده است که می تواند دلیل جدایی این زوج را توضیح دهد.

یک منبع نزدیک به اریکا، ستاره براوو به  E! News گفت: “دلیل درخواست طلاق اریکا، خیانت بود. بیشتر از یک زن وجود داشته است.”

به گفته این منبع ، توماس چندین سال پیش در حالی که برای صرف شام با شخص دیگری بیرون رفته بود به صورت عمومی دیده شد. اریکا سعی کرد از آن را نادیده بگیرد و موضوع را حل کند. اما در نهایت ، رابطشان بهتر نشد.

این منبع ادعا کرد: “خیانت توماس ادامه داشت.” “و اریکا به این نتیجه رسید که از او جدا شود.” E! News از تیم توماس اظهار نظر کرد ولی هیچ جوابی دریافت نکرد.

در تاریخ 3 نوامبر ، اریکا تصمیمش را برای جدایی از همسرش بعد از 21 سال زندگی مشترک فاش کرد.

اریکا به E! News گفت: “بعد از بررسی های فراوان ، من تصمیم گرفتم که از توماس جیراردی جدا شوم.”این قدمی نیست که به آسانی برداشته شود. من به توماس و به سالها زندگی مشترکمان خیلی احترام می گذارم.”

این آرزوی مطلق من است که با احترام و با رعایت حریم خصوصی که هم من و هم توماس سزاوار آن بوده ام ، این روند را طی کنم. “من از دیگران می خواهم که این حریم خصوصی را برای ما حفظ کنند.”

طبق اسناد دادگاه به دست آمده توسط E! News اریکا  اختلافات حل نشدنی را برای جدایی ذکر کرد. در پاسخ به طلاق ، توماس در اسناد قانونی خواستار خاتمه  حمایت همسر، از اریکا شد. توماس، وکیل 81 ساله همچنین از همسر سابقش خواست که هزینه وکالتش را پرداخت کند.

در طی طلاق ، توماس و اریکا با اتهام کلاهبرداری و اختلاس با یک پرونده حقوقی دیگر روبرو شدند. هیچ یک هنوز درمورد این دادخواست اظهارنظر نکرده اند.

در جلسه دادرسی اخیر ، وکیل توماس اظهار داشت که به دلیل سن ، موکل او ممکن است در مورد “صلاحیت ذهنی او” مسائلی داشته باشد. این حقوقدان ابراز امیدواری کرد که یک متخصص روانشناس بتواند بینش بیشتری ارائه دهد.

در حال حاضر اریکا در حال فیلمبرداری از یک فصل جدید از فیلم  The Real Housewives of Beverly است.  

منبعی گفته است ، “اریکا ناراحت است اما سعی دارد روحیه اش را حفظ کند.”بیشتر همبازیانش او را حمایت کرده اند ، که او از آنها قدردانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا