سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الی بریتون، دختر دیوید نال و همسرش کاترین به دنیا آمد.

الی بریتون نایل فرزند سوم دیوید نایل و همسرش کاترین به دنیا آمد.

 فرزند او که بیش از یک هفته از تاریخ موعد تولدش  با VBAC ( زایمان طبیعی بعد از سزارین ) ،در ساعت 7:26 بعد از ظهر روز دوشنبه  با 9 پوند ، 2 اونس وزن به دنیا آمد. 

الی بریتون به لاوسون برنت و لیلیان کاترین، پسر و دختر دوقلوی 4 ساله این زوج اضافه شد.

نایل به PEOPLE می گوید: “مادر و نوزاد هر دو خوب هستند. برادر و خواهرش هر دو منتظر او هستند تا از بیمارستان به خانه برود.” “این سومین فرزند ماست و ما خدا را شکر می کنیم که بار دیگر به ما برکت داد.”

او گفت ، “آرزوهای من از VBAC موفقیت آمیز بود و این فقط جادویی ترین تجربه و اثبات خدایی قدرتمند بود که قدرت او در ضعف ما کامل شده است.  از همه شما برای دعاهاتون تشکر می کنم. او یک کودک رویایی است. “

این خواننده، 41 ساله ، اعلام کرد که او و کاترین پس از ماهها مشکلات باروری بچه دار شدند. او در آن زمان به PEOPLE گفت: “پس از تلاش ناموفق [لقاح مصنوعی] در تابستان پارسال ، ما زمستان پیش نیز دوباره تلاش کردیم تا معجزه دیگری را تجربه کنیم.”

نایل درباره دو بچه بزرگترش که در دسامبر 2016 از طریق IVF به دنیا آمدند ، گفت: “ما مدتها تلاش کردیم تا بچه دار شویم”. این زوج خبر بارداریشان را در کنار عکسی که قرار است به زودی به اشتراک بگذارند ، به اشتراک گذاشتند. یک خانواده پنج نفره ، با هم در فضای بیرون چمن عکس گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا