سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور سوئیفت از خواننده ای که ادعا می کرد تیلور آهنگ های خودش را نمی نویسد انتقاد کرد

تیلور سوئیفت از دیمون آلبارن، نوازنده گوریلاز که در مصاحبه ای جدیدش ادعا کرده سوئیفت خودش آهنگ هایش را نمی نویسد به شدت انتقاد کرد.

آلبارن، که به عنوان رهبر گروه Blur هم شناخته می‌شود، در  مورد نوشتن آهنگ‌های سوئیفت به لس آنجلس تایمز گفته که او به تنهایی آهنگهایش را نمی نویسد و یک همکار ترانه سرا دارد.

در پاسخ، سوئیفت دوشنبه در توییتر واکنش نشان داد و نوشت: «@DamonAlbarn من تا زمانی که این را ندیده بودم م، طرفدار بزرگ شما بودم.من تمام آهنگ هایم را خودم می نویسم. برداشت  شما کاملا نادرست و آسیب دهنده است. شما مجبور نیستید آهنگ های من را دوست داشته باشید، اما واقعاً بده که سعی کنید نوشته های من را بی اعتبار کنید. وای.”

برنده گرمی بعد با کنایه گفت: ” اگر تعجب نمی کنی این توییت هم به تنهایی نوشتم .”

آلبارن در طول مصاحبه لس‌آنجلس تایمز با منتقد موسیقی پاپ، میکائیل وود، گفت: «من می‌دونم نوشتن مشترک چیه. نوشتن مشترک با نوشتن تنها خیلی متفاوته. من از هیچ کس متنفر نیستم، فقط می گویم بین یک ترانه سرا تنها  و یک ترانه سرا که همکار دارد  تفاوت زیادی وجود دارد. این معنی را نمیده که نتیجه نمی تواند واقعا عالی باشد… فکر می کنم از این نظر یک سنت گرا هستم.”

آلبارن، 53 ساله، همچنین خاطرنشان کرد که آهنگ‌های بیلی آیلیش را به  آهنگهای سویفت ترجیح می‌دهد.

سوئیفت به این معروفه که تمام آهنگ هایش را خودش می نویسد و در طول سال ها با تعداد زیادی از نوازندگان در چندین آهنگ همکاری کرده است.

با این حال، طرفداران به سرعت به این نکته اشاره کردند که او تمام آهنگ‌های آلبوم سال 2010 به نام «اکنون صحبت کن» را خودش در سن 19 سالگی نوشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا