سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پس از موفقیت پی در پی، احمد کایاکسن دومین فرصت درام بزرگش را به دست آورد!

احمد کایاکسن که در سال 1988 در استانبول به دنیا آمده است، از سال 2014 روی صحنه رفته، اما علیرغم حضور طولانی مدت در سینما، از نظر محبوبیت چندان خوش شانس نبود.
این بازیگر که با شخصیت فاتح در سریال Kocamın Ailesi (خانواده شوهرم) مورد توجه قرار گرفت، با شخصیت اسماعیل در سریال Hanım Köylü هم مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر علاوه بر سریال تلویزیونی Savaşçı (جنگجو) در Yasak Elma (سیب ممنوعه) هم بازی کرد و اولین بازی بزرگش را در سریال Hercai ( هرجایی ) انجام داد.

این بازیگر که اخیراً به سینما و سریال های دیجیتال علاقه نشان داده است، در سریال TRT 1 به نام Mükemmel Eşleşme (زوج کامل) هم نقش اول را بر عهده گرفت.

احمد کایاکسن این روزها خود را برای بازگشت به اکران با نقش و تصویری آماده می کند که طرفدارانش را شگفت زده کند.  کایاکسن یکی از نام‌های مهم سریال Ego خواهد بود که به تازگی مقدماتش برای فاکس تی‌وی به پایان رسیده، پوستربرداری آن انجام شده و تیم دور هم جمع شده و سر صحنه فیلمبرداری رفته است.

دو نقش اصلی دیگر این سریال  آلپرن دویماز و ملیسا اصلی پاموک هستند، کایاکسن را در نقش تونجای، برادر بزرگ سیبل با بازی ملیسا اصل پاموک روی پرده تماشا خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا