سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

جولیان مک ماهون ستاره سریال « ‘FBI: Most Wanted »سریال را ترک می کند.

جولیان مک ماهون، ستاره سریال موفق FBI: Most Wanted، اعلام کرد که پس از تقریباً سه فصل سریال را ترک خواهد کرد. در یک گزارش انحصاری از Deadline، مشخص شد که این بازیگر قرار است آخرین قسمتش را هفته آینده فیلمبرداری کند. این قسمت قرار است در 8 مارس پخش شود.

این خبر بدون شک برای طرفداران سریال که جسی “جس” لاکروکس – شخصیت مک ماهون – را می‌پرستند، شوکه کننده خواهد بود و به‌ویژه پس از جدایی شخصیت اصلی دیگر، کنی کرازبی با بازی کلان لاتز که از زمان شروع سریال در آن حضور داشت، سریال را در قسمت اول فصل سوم ترک کرد، تأثیرگذار است.

در این سریال، مک ماهون نقش رئیس تیمی را بازی می‌کند که وظیفه شناسایی و دستگیری افراد فراری در فهرست افراد تحت تعقیب FBI را دارند. شخصیت او در سه فصل گذشته قلب سریال بوده است، و به این ترتیب، جدایی جسی لاکروکس قطعاً خلأ ایجاد خواهد کرد. در تلاشی برای پر کردن این خلاء، سریال شخصیت جدیدی را  معرفی می کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که چگونه  داستان پایان شخصیت او نوشته می شود، اما مک ماهون در بیانیه اش برای Deadline فاش کرد که جدایی او برای چندین ماه با تهیه کنندگان سریال مورد بحث قرار گرفته است، که اجازه می دهد تا یک راه خلاقانه برای خارج شدن شخصیت او از سریال ارائه شود . اگرچه این بازیگر سریال را به نفع کارهای خلاقانه دیگر ترک کرد، اما به شخصیت افتخار کرد  و او را “مرد خوبی” نامید. بیانیه او همچنین از تهیه کنندگان، بازیگران و عوامل سریال قدردانی کرد و کاری را که با هم انجام دادند تحسین کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا