سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دریک عوارض جانبی غیرمنتظره پس از ابتلا به COVID-19 را به اشتراک می گذارد.

دریک  به لیستی از افراد مشهوری است که به COVID-19 مبتلا شده اند پیوست. خواننده رپ  در پاسخ به حساب یکی از طرفدارانش که مدل موهای او را مسخره کرد ، فاش کرد که تست کرونایش مثبت بوده و هنوز با برخی از عوارض جانبی از جمله ریزش مو روبروست.

طرفدار با اشاره به قلب کوچکی که دریک 34 ساله در گوشه سمت چپ بالای سر خودش تراشیده است ، نوشت: “آن قلب تحت فشار است”.

خواننده پاسخ داد: “من مبتلا به کووید بودم که به طرز عجیبی موهایم  رشد نکرد و مجبور شدم دوباره شروع کنم”. “داره برمیگرده دیس نکن”

طرفداران بلافاصله شروع به ارسال آرزوهای خوب کردند. هنوز مشخص نیست که دریک چه زمانی از کووید -19 بهبود یافته است.

در طول تابستان ، طرفداران دریک به این فکر می کردند که ششمین آلبوم استودیویی او کی منتشر می شود. اما روز دوشنبه 16 اوت ، رپر  وضعیت زندگی خصوصیش را با افشای اینکه شخصاً تحت تأثیر همه گیری کروناویروس قرار گرفته است ، روشن کرد.

در نهایت ، برنده گرمی بیش از هر زمان دیگری روی ساخت موسیقی جدید برای طرفداران وفادار تمرکز کرده است.

اگرچه در ابتدا قرار بود Certified Lover Boy در ماه ژانویه رونمایی شود ، اما دریک قبلاً برای طرفداران توضیح داد که چرا باید روز انتشار را به تعویق بیندازد.

او در استوری اینستاگرام نوشت: “من قصد داشتم این ماه آلبوم خود را منتشر کنم اما بین جراحی و توانبخشی انرژی من صرف بهبودی شد.” “خوشحالم که دوباره روی پای خود هستم و احساس خوبی دارم و روی آلبوم تمرکز کرده ام ، اما CLB در ژانویه منتشر نمی شود.”

به گزارش بیلبورد ، دریک بعداً در مصاحبه ای در ماه ژوئن گفت که آلبوم او تا پایان تابستان منتشر می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا