سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار فرهنگی و هنریسینمای ترکی

تئاتر موزیکال «آلیس» به دیزنی پلاس ترکیه می‌آید

این نسخه ترکی از داستان آلیس در سرزمین عجایب از 10 فوریه توسط دیزنی پلاس عرضه خواهد شد

«موزیکال آلیس» که با همکاری BKM، مرکز نمایش زورلو تهیه شده است، از زمان آغاز به اجرا موفقیت کم نظیری داشت، و حالا در تاریخ 10 فوریه از طریق Disney+ با هنردوستان دیدار خواهد کرد.

این موزیکال با بازی ازگی مولا، انیس آریکان، سوکرو اوزیلدیز، ابراهیم سلیم و مروه دیزدار، اقتباس شده از اثر افسانه ای لوئیس کارول، مهمان خانه طرفداران خود در ترکیه است. این نمایش با یک فیلمبرداری ویژه برای Disney+ در Zorlu PSM Stage تهیه شده بود.

دیزنی پلاس، پلتفرم پخش دیجیتال شرکت والت دیزنی با میلیون ها عضو در سراسر جهان، در حال افزودن یک عصر جدید به محتوای متفاوت خود است. این بار دیزنی پلاس «موزیکال آلیس» را به مخاطبان سراسر ترکیه هدیه می کند که در آن متن افسانه ای لوئیس کارول با کارگردانی سردار بیلیش و طراحی رقص بیهان مورفی همراه می شود.

سرنای ساریکایا «آلیس»، ازگی مولا «ملکه»، انیس آریکان «خرگوش»، شوکرو اوزییلدیز «کلاه ساز»، ابراهیم سلیم «شاه» و شخصیت مروه دیزدار «گربه» می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا