سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیتی پری توضیح می دهد که چرا “تصمیم آگاهانه” برای بچه دار شدن گرفته است

 کتی پری تقریباً هشت ماه پس از به دنیا آوردن دخترش ، دیزی داو ، گفت  که خوشحال است که در این مرحله از زندگی اش تصمیم به بچه دار شدن گرفت.

کیتی روز سه شنبه ، 13 آوریل در لایو اینستاگرام به میراندا کر گفت ، مادرشدن “بهترین شغل” و “راضی کننده ترین کار” است که فرصت صعود به اوج حرفه اش  را دارد . 

داور آمریکن ایدل  گفت: قبل از اینکه دخترم به دنیا بیاد همچین احساسی را تجربه نکردم ” “این مانند تمام عشقی بود که من همیشه بدنبال آن بودم. 

او عشقی را که به عنوان یک مادر تجربه می کند با علاقه ای که به عنوان یک  سلبریتی و خواننده دریافت می کند مقایسه کرد و گفت: “هنر شما توسط دنیای خارج معتبر است و این نوسان دارد  گاهی اوقات شما محبوب هستید گاهی اوقات مردم دوستتان ندارند. “

با این حال ، با دیزی ، “عشق از فرزندان شما دائمی و بدون قید و شرط است  این قطعاً باعث می شود من احساس اشباعی داشته باشم. 

و به همین دلیل است که کیتی 36 ساله خوشحال است که فقط به کارش ادامه نداد ” و “تمایلش به مادر شدن” را نادیده نگرفت.

او فاش کرد: “داشتن چنین فرصتی برای یک زن تاجر شگفت آور است، بسیار خوشحالم که تصمیم آگاهانه گرفتم تا واقعاً این کار را بکنم ،” .”

دلیل واقعی اینکه میراندا از کیتی ، که با همسر سابقش اورلاندو بلوم نامزد  است ، خواسته تا برای جشن  Insta Live روز سه شنبه به او بپیوندد ، نشان دادن عرضه کردن مرطوب کننده جدید زردچوبه  به نام Kora Organics بود. کتی علاوه بر علاقه زیاد در مورد مرطوب کننده ، اظهار داشت که میراندا بهترین توصیه های سلامتی را به او می کند.

این نوازنده گفت که هر وقت میراندا و پسر 10 ساله اورلاندو ، فلین ، به خانه آنها می آید ، او همیشه “یک نکته عالی درباره مراقبت از پوست یا غذا” را که از مادرش آموخته آورده است.

کیتی به اشتراک گذاشت که فلین روزی به خانه آمد و گفت که دیگر تخم مرغ نمی خورد. کیتی به لطف میراندا ، که گفت اخیراً دوره ای را در دانشگاه استنفورد در مورد سلامت غذا گذرانده است ، تحقیقاتی را انجام داد و سپس تخم مرغ را نیز از رژیم خود جدا کرد.

از آن زمان به بعد ، کتی ماموریت دارد تا پس از به دنیا آوردن دخترش  در ماه اوت گذشته ، یک سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرد . “من بعد از داشتن دیزی ، این تحول عظیم را پشت سر گذاشتم ،  و اهمیت می دهم چه چیزی را در بدنم قرار می دهم؟” 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا