سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ملیندا گیتس سکوتش را درباره کارهای بیل گیتس شکست.

ملیندا گیتس قبل از درخواست طلاق از بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس، به نقطه شکست رسید.

ملیندا در طی گفتگو با گیل کینگ در CBS Mornings – که قرار است در 3 مارس پخش شود – گفت که پس از اعلام طلاق آنها پس از 27 سال زندگی مشترک، او یک شکست عاطفی بزرگ خورده بود و به گیل گفت که “روزهای زیادی اشک ریخته ” و روی فرش دراز می کشید و فکر می کرد: “چطور می شود؟ چگونه می توانم بلند شوم؟ چگونه می خواهم جلو بروم؟”

گیل از نیکوکار میلیاردر درباره گزارش نیویورک تایمز پرسید که شوهر سابقش «در سال 2000 به دنبال برقراری رابطه صمیمانه با یکی از کارمندان شرکت بود» که سخنگوی بیل بعداً این خبر را تأیید کرد، اما گفت که “به طور دوستانه به پایان رسید.”

ملیندا، 57 ساله، به گیل گفت که او بیل را بخشید و آنها روی یکسری چیزها کار کردند اما “به نقطه ای رسیدیم که متوجه شدم رابطه مان سالم نیست، و نمی توانستم به چیزی اعتماد کنم.”

در میان این جدایی، ملیندا گفت که برخی از روزها غم و اندوه او به خشم تبدیل می شود چون سعی می کند احساساتش را در “سوگواری” پس از جدایی مدیریت کند، اما حالا او مشتاقانه منتظر آینده است.

او ادامه داد: منظورم اینه که اینها چیزهای دردناکی هستند و در پایان روز، من این سفر بهبودی را شروع کردم، و احساس می‌کنم که دارم به سمت دیگر می‌روم. و احساس می‌کنم حالا دارم یک صفحه از فصل را ورق می‌زنم. یعنی سال 2022 است، و من واقعاً در مورد آنچه در آینده و زندگی در پیش روی منه هیجان زده هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا