سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا برای خبرهای خوب آماده اید؟ سریال Yalı Çapkını سر صحنه است!

بیش از یک سال بود که مشخص شده بود سریال Yalı Çapkını فیلمبرداری خواهد شد. در ابتدا گفته می شد که چاغاتای اولوسوی نقش اصلی سریال را بر عهده خواهد داشت. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. تصویربرداری این سریال با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر بالاخره آغاز شد.

Burcu Alptekin کارگردان خواهد بود. سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون)، هم اثر این کارگردان موفق، همچنان در نتفلیکس روی پرده می آید و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد سریال Yalı Çapkını بازگشت افرا ساراچ اوغلو خواهد بود که آخرین بار دو سال پیش با سریال Öğretmen (معلم) با مخاطبان دیدار کرد.
در این سریال  مرت رمضان دمیر نقش شخصیت فریت را بازی می کند و زندگی دو جوان در عمارت پس از ازدواج غیرعمدشان روایت می شود.

افرا ساراچ اوغلو نقش دختری اهل آنتپ به نام سیران را در سریال تلویزیونی The Yalı Çapkını بازی می کند. این سریال که مدت ها بود با هیجان زیادی انتظارش را می کشید، قرار است در سپتامبر از شبکه استار تی وی اکران شود. افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر پیش از این در سریال تلویزیونی The Öğretmen که از شبکه  فاکس تی وی پخش می شد با هم بازی کرده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا