سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریکی مارتین سکوتش را در مورد ادعاهای برادرزاده اش می شکند: “این را برای کسی آرزو نمی کنم”

برادرزاده ریکی مارتین , او را متهم به سو استفاده جنسی کرده است

در ویدئویی که روز پنجشنبه توسط ET بدست آمد، مارتین مستقیماً در مورد  این تجربه “دردناک” و “ویرانگر” با دوربین  صحبت می کند. متن کامل را در زیر بخوانید.

“من امروز جلوی دوربین ها هستم زیرا واقعاً باید صحبت کنم تا روند بهبودیم را شروع کنم. به مدت دو هفته اجازه دفاع از خودم را نداشتم زیرا رویه ای را دنبال می کردم که طبق قانون من را موظف کرده بود که تا زمانی که  جلوی قاضی نرفتم, صحبت نکنم , خدا را شکر که دروغ بودن این ادعاها ثابت شد. من حقیقت را به شما می گویم. این خیلی دردناک بود، برای من، برای خانواده ام، برای دوستانم ویرانگر بود.  این را برای هیچ کس آرزو نمی کنم. .

“برای کسی که ادعای این مزخرفات را داشت، بهترین ها را آرزو می کنم. و آرزو می کنم او کمکی پیدا کند تا بتواند زندگی جدیدی پر از عشق و حقیقت و شادی را شروع کند و به کسی آسیب نرساند.. از همه دوستان ممنونم. همه طرفدارانی که همیشه به من ایمان داشتند شما نمی دانید با هر  کامنتی که در شبکه های اجتماعی می نوشتید چه قدرتی به من می دادید برای شما آرزوی عشق و نور دارم و اینجا با همان قدرت و شور می آییم. خدا همه شما را حفظ کند. ”

علاوه بر این، همسر مارتین، جوان یوسف، یک سلفی از خودشان در روز پنجشنبه منتشر کرد و نوشت: “حقیقت غالب است ❤️”.

همین هفته گذشته، این خواننده به شدت ارتباطش را با برادرزاده‌اش رد کرد و این اتهامات را «نادرست» خواند.

برادرزاده مدعی شده بود که پس از جدایی با مارتین که باعث شد قاضی دستور منع خواننده را امضا کند، هدف حملات فیزیکی و روانی قرار گرفته است.

به گزارش رویترز، این شکایت یک موضوع مدنی بوده و هیچ اتهامی علیه مارتین ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا