سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الن پمپئو دلیل واقعی ترک کردنش از سریال «آناتومی گری» را توضیح می دهد

الن پمپئو در مورد دلیل واقعی ترک سریال Grey’s Anatomy صحبت می کند. این بازیگر در قسمت سه‌شنبه  درو بریمور شو حضور پیدا کرد و مستقیماً تصمیمش را برای ترک سریال پزشکی ABC پس از 19 فصل مطرح کرد. قسمت خداحافظی پمپئو به‌عنوان یک سریال  در 23 فوریه پخش می‌شود، زمانی که Grey’s Anatomy برای نیمه دوم فصلش بازمی‌گردد.

پمپئو در مصاحبه با درو بریمور گفت: «احساس می‌کنم فوق‌العاده خوشحالم، اما گوش کنید، این سریال برای من باورنکردنی بود و من تجربه‌های زیادی را دوست داشتم.»

«من 53 سال دارم. مغز من مانند تخم مرغ های همزده است. من باید کار جدیدی انجام دهم ,  منظورم اینه که 19 سال، این بیشتر از آن سالهاییه  که مردم بچه‌هایشان را بزرگ می کنند  و سپس آنها را به دانشگاه می‌فرستند. پس این مثل رفتن من به دانشگاه است.”

پیش از این اعلام شده بود که پمپئو که از زمان پخش سریال در سال 2005 نقش مردیت گری را بازی کرده است، در این فصل تنها در 8 قسمت ظاهر خواهد شد و در عین حال به ارائه گویندگی صداپیشگی و انجام وظایف تهیه کننده اجرایی خود ادامه خواهد داد. پمپئو به بازیگری و تولید اجرایی یک مینی سریال  هشت قسمتی درباره یتیمان برای Hulu مشغول خواهد شد.

من کارهای زیادی دارم که انجام می دهم. پمپئو درباره سه فرزندش از همسرش کریس آیوری گفت: «من سه فرزند دارم و از آنها مراقبت می‌کنم و برای من واقعاً مهمه که در کنار آنها باشم و بیشتر برای آنها حضور داشته باشم.”

پمپئو در 17 نوامبر در اینستاگرام پستی درباره ترک کردن از سریال آناتومی گری منتشر کرد و از طرفداران قدیمیش برای حمایت آنها در طول نزدیک به دو دهه قدردانی کرد.

“من همیشه از عشق و حمایتی که شما به من، مردیت گری و سریال برای 19 فصل نشان دادید سپاسگزارم!” او در آن زمان در کپشن نوشت.

سریال Grey’s Anatomy پنج شنبه، 23 فوریه ساعت 9 شب در ABC بازمی‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا