سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

فیلم جدید هری استایلز و اما کورین در مورد یک رابطه عاشقانه مخفی

اما کورین که تازه نقش پرنسس دایانا در فیلم The Crown ساخته نتفلیکس را تمام کرده ، قرار است در یک فیلم آینده درباره  رابطه مخفی عاشقانه به هری استایلز بپیوندد.

طبق گزارش  Deadline ، کورین در My Policeman ، فیلم آینده آمازون که براساس رمانی مشهور به همین نام از بتان رابرتز ساخته شده است ، به استایلز می پیوندد. مایکل گراندج» برنده‌ی جوایز «تونی» و «الیور» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ی «ران نایسوانر» کارگردانی می‌کند. «گرگ برلانتی» و «رابی راجرز» به همراه «کورا پالفری» و «فلیپ هرد» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

داستان فیلم در دهه‌ی 50 روی می‌دهد وقتی که از راه رسیدن «پاتریک» بی‌اعتبار به خانه‌ی «ماریون» و «تام» موجب زنده شدن خاطرات ۴۰ سال گذشته می‌شود: رابطه‌ی جنسی میان تام و پاتریک وقتی که هم‌جنس‌گرایی غیرقانونی بود. فیلمبرداری این پروژه از تابستان آینده آغاز خواهد شد. 

برای اولین بار گزارش شد که استایلز در سپتامبر 2020 در فیلم آینده “نگران نباشید عزیزم” به کارگردانی دوست دخترش اولیویا وایلد بازی می کند ، به این پروژه پیوست. در آن زمان ، لیلی جیمز  قرار بود در کنار او به عنوان ماریون بازی کند.

طرفداران هیجان خود را در مورد تصمیم گیری در مورد انتخاب بازیگران در توییتر به اشتراک گذاشتند. 

فیلم پیش رو خبر خوبی برای طرفدارانیه که می خواهند  کورین را  بیشتر ببینند ، چون او برای فصل پنجم سریال The Crown برنخواهد گشت. این سریال به وقتش جلوتر می رود  و ستاره Widows ، الیزابت دبیکی ، نقش پیری لیدی دی  را به تصویر می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا