سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیری کره ای

کیم سون هو کمک سخاوتمندانه ای به بنیاد سرطان خون کودکان کره جنوبی می کند.

کیم سون هو  هنرپیشه کمک زیادی به بنیاد سرطان خون کودکان کره جنوبی کرده است.

در 14 فوریه،  طبق گزارش رسانه Munhwa Ilbo  که کیم سون هو 50 میلیون وون (تقریباً 41740 دلار) به بنیاد سرطان خون کودکان کره  جنوبی در اواسط دسامبر سال گذشته اهدا کرد. در آن زمان، منبعی از این بازیگر از بنیاد خواسته بود که این اطلاعات را برای مردم فاش نکند.

در پاسخ به گزارش ها، آژانس کیم سون هو SALT Entertainment گفت: “کیم سون هو در دسامبر سال گذشته 50 میلیون وون به بنیاد سرطان خون کودکان کره جنوبی اهدا کرد. ما در مورد افشای جزئیات محتاط هستیم،چون او این کار را خصوصی انجام داده ، بنابراین از شما درخواست می کنیم که ما را  درک کنید. ”

این اولین باری نیست که کیم سون هو به بنیاد سرطان خون کودکان کره کمک می کند. او سال گذشته 100 میلیون وون (تقریباً 83410 دلار) به این بنیاد اهدا کرد.

کیم سون هو در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم “Sad Tropics” (ترجمه تحت اللفظی) است که یک فیلم اکشن است. داستان فیلم درباره  بوکسوری بازنشسته است که پس از تبدیل شدن به هدف نیروهای مرموز فرار می کند.

کیم سون هو بازیگر ، مدل و خواننده ی  مطرح کره ی جنوبی میباشد. از فیلمهای مهم او می توان  به ” خنده در وایکیکی ۲ ” ، ” شاهزاده ی صد روزه من ” ، ” دو پلیس ” ، ” روح را بگیر ” ،  ” استارت آپ “و .. اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا