سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال های موفق یکی پس از دیگری، کانال دی در سریال جدیدش Veda Mektubu بسیار مطمئن است!

در سال های اخیر سریال های بسیار تاثیرگذاری از کانال دی پخش شده است. درام های تاثیرگذاری مانند Camdaki Kız (دختر پشت پنجره)، Üç Kız Kardeş (سه خواهر)، Yargı (قضاوت) و O Kız (آن دختر) میلیون ها بیننده را به کانال D جذب کردند.

کانال دی که به جای ساخت سریالهای زیاد سریال های تلویزیونی با داستان های تاثیرگذار و بازیگران قوی را ترجیح می دهد, در این مقطع قدم های درستی برمی دارد.

در نهایت باید گفت کانال دی با سریال Veda Mektubu (نامه خداحافظی) مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد. کسانی که بازیگران سریال Veda Mektubu را که از یک داستان واقعی نقل شده است می بینند، از قبل مطمئن هستند که این پروژه توجه زیادی را به خودش جلب خواهد کرد.

تریلرهای سریال Veda Mektubu که نام های مهمی چون نورگل یشیلچای، سلیم بایراکتار، رابیا سویتورک، امره کیویلجیم و بننو یلدیریملار را گرد هم آورده بود هم مورد قدردانی قرار گرفت.همچنین اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تیم به شدت در حال کار روی سریال است و همه چیز در مسیر درست قرار دارد. کانال دی هنوز تاریخ پخش را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد در نیمه اول فوریه با مخاطبان مواجه شود.

علاوه بر اینکه داستان یک درام قوی است، کیفیت فیلمبرداری که در تریلر منعکس شده هم نشان می دهد که آنها برای سریال خیلی زحمت کشیده اند. داستان درباره النور و ضیا هست که سال‌ها پیش با نامه‌ای از هم جدا شده‌اند و حالا به‌طور غیرمنتظره‌ای به خاطر فرزندانشان با هم روبرو می شوند و یک رویارویی نفس گیر بین دو خانواده بر سر عاشقان جوان رخ خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا