سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

سوفیا ورگارا در سریال جدید نتفلیکس نقش «ملکه کوکائین» گریزلدا بلانکو را بازی خواهد کرد.

سوفیا ورگارا، ستاره «خانواده مدرن» برای ایفای نقش گریزلدا بلانکو، ملکه کوکائین و  قاچاقچی بدنام مواد مخدر، در مینی سریال نتفلیکس انتخاب شده است.

او درباره این شخصیت گفت: «گریزلدا بلانکو شخصیتی بود که تاکتیک‌های بی‌رحمانه اما مبتکرانه‌اش به او اجازه داد سال‌ها قبل از بسیاری از بدنام‌ترین قاچاقچیان مردی که ما  می‌شناسیمشون، بر یک امپراتوری میلیارد دلاری حکومت کند.»

این سریال با عنوان «گریزلدا»، تاریخ ظهور و سقوط  این جنایتکار کلمبیایی را روایت می‌کند، کسی که یکی از پرسودترین کارتل‌های تاریخ را رهبری کرد و کمک کرد تا میامی آفتابی و ایمن را به منطقه جنگی پر از خون در دهه 1980 تبدیل کند. بلانکو همچنین تمایل زیادی به کشتن – یا دستور مرگ – همه شوهرانش داشت، که باعث شد او را “بیوه سیاه” بنامند.

سریال پیش رو – که شش قسمتی خواهد بود – زاییده فکر اینگرید اسکاجدا، نویسنده «امپراتوری» است که به عنوان مجری برنامه، نویسنده و تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

ورگارا اولین کسی نیست که نقش گریزلدا بلانکو را بازی می‌کند. این شخصیت قبلاً توسط کاترین زتا جونز در فیلم پربازدید «مادر خوانده کوکائین» که در سال 2017 منتشر شد، به تصویر کشیده شده بود. در همین حال، جنیفر لوپز، هم در حال ساخت  سریال دیگری درباره بلانکو با نام «مادر خوانده» است.

“بیوه سیاه” در سال 2012 توسط موتور سوارهای ناشناس در مدلین، کلمبیا به ضرب گلوله کشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا