سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ اکران اسپین آف «A Quiet Place» به اواخر سال 2023 موکول شد.

کمی پس از اعلام این که  اکران فیلمهای ماموریت غیر ممکن 7 و 8 هر کدام یک سال به تعویق می‌افتد، پارامونت پیکچرز حالا فهرستی از فیلم‌های پیش رو  را معرفی کرده  که تاریخ اکران آنها هم تغییر کرده است. یکی از این فیلم‌ها  اسپین اف بدون نام A Quiet Place است که قبلاً برای اکران در 31 مارس 2023 برنامه ریزی شده بود.

تغییر در تاریخ‌های اکران به دلیل شیوع سویه جدید  ویروس کرونا Omicron هست که با توجه به افزایش تعداد مبتلایان هر روز، یک بار دیگر  جهان را در حالت هشدار قرار داده است.. اکران اسپین اف  A Quiet Place هم شش ماه عقب افتاد و حالا در 22 سپتامبر 2023 منتشر می شود.

این اولین بار نیست که فرنچایز Quiet Place تحت تأثیر این همه گیری قرار می گیرد. در سال 2020، A Quiet Place II قرار بود در ماه مارس اکران شود، یعنی ماهی که کووید در سراسر جهان شیوع پیدا کرد. این فیلم در نهایت بیش از یک سال بعد، در می 2021 اکران شد و  تقریباً 300 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت .

در ماه اکتبر، تغییر بزرگی در اسپین آف بدون عنوان هم رخ داد: کارگردان جف نیکولز (در پناهگاه، گل) که قبلاً هم کارگردانی فیلم را بر عهده داشت، به طور دوستانه راهش را از پروژه جدا کرد و ظاهراً به نفع کارگردان دیگری بود.  مایکل سارنوسکی، فیلمسازی که اولین فیلم بلندش را با فیلم خوک در سال 2021 آغاز کرد، جایگزین او شد.

اسپین آف بدون نام The Quiet Place در 22 سپتامبر 2023 اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا