سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

اولین تیزر فیلم Weird: The Al Yankovic Story منتشر شد

دنیل رادکلیف در فیلم Weird: The Al Yankovic Story نقش هنرمند محبوب ویرد ال یانکوویچ را بازی می کند

در این تیزر که در روز سه‌شنبه (3 مه) پخش شد، رادکلیف را در نقش یانکوویچ روی صحنه می‌بینید که به جمعیت می‌گوید: “امیدوارم شما بچه‌ها برای این کار آماده باشید.” او سپس به اجرای آهنگ 1986 یانکوویچ، «مثل جراح» می پردازد

این فیلم که به عنوان “داستان واقعی ناگفته” در مورد  شهرت یانکوویچ شناخته می شود، توسط Funny Or Die و Tango تهیه شده  و توسط خود هنرمند به همراه اریک آپل که کارگردان آن هم هست نویسندگی شده است. این فیلم پاییز امسال در کانال Roku پخش خواهد شد و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

رادکلیف اخیراً در  The Tonight Show حضور داشته و مجری جیمی فالون در مورد فیلم و نحوه انتخاب بازیگر پرسید. فالون پرسید که آیا رادکلیف قبلاً یانکویچ را ملاقات کرده یا خیر، که مهمان پاسخ منفی داد.

او گفت زمانی که برای اولین بار با آل صحبت کردم، به این فکر کردم که از این که من را برای بازی کردن شخصیتت انتخاب می کنی، خیلی خوشحالم ، اما چرا من؟

او در ادامه توضیح داد که در نوامبر 2010، در برنامه گراهام نورتون حضور داشت و به صورت دلی، تمام کلمات ترانه جدید تام لهرر به نام «عناصر»  راخواند.

او ادامه داد: «حدس می‌زنم آل این را دید و گفت: «این پسر شاید بتونه.» و بنابراین من را انتخاب کرد.  من خیلی خیلی خوش شانس هستم و حالا توانستم با آل درس آکاردئون داشته باشم.”

تریلر را از اینجا تماشا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا