سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بازیگر ‘Real Housewives’ بارداریش را 1 سال بعد از مرگ پسرش اعلام کرد.

کارا کیو، بازیگر “Real Housewives of Orange County” اعلام کرد که تقریباً یک سال بعد از مرگ پسرش مک کوی به دلیل عوارض زایمان ، در انتظار فرزند سومش است.

 کارا 32 ساله ، که دختر جینا کیو ستاره “Real Housewives of Orange County” است ، یکشنبه روز عید پاک ،خبر خوشی در مورد بارداریش را به اشتراک گذاشت و در مورد اتفاقاتی که در سال گذشته پشت سر گذاشته است نوشت. 

برای مسیحیان ، برای یهودیان و برای من ، این زمان یادآوری مرگ پسران است.چرا این شب با شب های دیگر متفاوت است؟ عید پاک گذشته بدترین شب زندگی من بود. در حالی که آخرین نفس هایش را می کشید پسرم را در آغوش گرفتیم. او در اینستاگرام نوشت: “ما آن زمان را در جهنمی گذراندیم که در حال دیدن مرگ فرزندمان بودیم.” علی رغم آن شب عید پاک رقت بار ، نمی توانم نادیده بگیرم که این روز نشان دهنده تولد دوباره است، امید دوباره. “

مک کوی کیسی بوسورث در 6 آوریل 2020 متولد شد. هشت روز بعد ، کیو خبر دلخراش مرگ نوزاد پسرش را به اشتراک گذاشت.

او نوشت: “در تاریخ 6 آوریل ، پسر ما مک کوی کیسی بوسورث در ساعت 3:10 صبح به دنیا آمد. با وزن 11 پوند و 4 اونس و قد 21 اینچ و همه ما را متعجب کرد.” “در حین زایمان ، او دیستوکیای شانه و یک بند ناف فشرده را تجربه کرد. او به پدر آسمانی ما پیوست و برای همیشه در قلب پدر و مادرش، خواهرش ، زنده خواهد ماند.”

کارا کیو از طریق پست هایی در شبکه های اجتماعی و نامه هایی به پسر فقیدش در مورد غم و اندوه اش در سال گذشته صحبت کرده است.

 در حالی که او بارداری و عید پاکش را جشن می گرفت ،کارا پیامی برای پسرش پست کرد.

“ما دلتنگ تو هستیم ، ماک دودل. از اینکه این هدیه مقدس را برای ما ارسال کردی متشکریم. تو یک برادر بزرگتر هستی!” او نوشت. “به پدربزرگ بگو که من گفتم حق با او است. او متوجه منظور من خواهد شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا