سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیر ترکی

تقلید گلشن «Gülşen» از مایلی سایرس«Miley Cyrus» خواننده آمریکایی

گلشن که پس از زندانی شدن به خاطر سخنانش در مورد پیروان امام هاتیپ به خارج از کشور رفته بود، دیروز کنسرتی برگزار کرد که دقیقا از سبک مایلی سایرس کپی برداری کرده بود.

معلوم شد که گلشن که یک لباس کوتاه مشکی و دستکش های پلنگی پوشیده بود، دقیقاً از همان استایلی که مایلی سایرس خواننده مشهور جهان داشت و همیشه به وی حسادت میکرد، استفاده کرده است.

گلشن که ماه ها پیش در کنسرتش به خاطر صحبت هایش در مورد پیروان امام هاتیپ زندانی شده بود، پس از آزادی به سراغ پسرش رفت که در خارج از کشور زندگی می کرد. این خواننده که مدتی در خارج از کشور به سر می برد به مناسبت عید سعید فطر به صحنه بازگشت. گلشن با لباسی که برای کنسرت پوشیده بود، توجه ها را به خود جلب کرد.

گلشن که اغلب با لباس‌های قاطعانه‌اش برای صحنه نامی برای خود دست و پا کرده است، برای کنسرت خود یک لباس کوتاه مشکی و دستکش‌های طرح پلنگ را ترجیح داده بود. پس از مشاهده تصاویر کنسرت، این خواننده در دستور کار شبکه های اجتماعی قرار گرفت . به گزارش اخبار پاپ بیزده(Pop Bizde)، با کنار هم قرار گرفتن عکس ها مشخص شد که گلشن از سبک خواننده مشهور جهان مایلی سایرس کپی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا