سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اطلاعاتی از فیلم Ghost of Tsushima (شبح سوشیما)

چاد استاهلسکی کارگردان اقتباس سینمایی شبح سوشیما Ghost of Tsushima، اطلاعاتی جدید درباره ی کار جدیدش ارائه داد.

بعد از این که فیلم جان ویک 4 اکران سینمایی شد و با استقبال بی نظیر و گسترده تماشاگران رو به رو شد حالا این کارگردان می تواند با خیال آسوده و راحت تر به سراغ عناوین دیگر برود . داستان این فیلم مبارزه و نبرد خونین بین مغول ها و سامورایی ها را به نمایش می گذارد.

پس از موفقیت مالی کارهای شاخصی همچون آنچارتد و آخرین بازمانده از ما ؛ انتظارات از کمپانی مشهور سونی بابت یک اقتباس سینمایی دیگر بالا رفته و انتظار می رود و این کارگردان در این کار جدید هم به موفقیت برسد.

این کارگردان در مصاحبه ی جدید اطلاعات نو و داغی درباره ی ساخت این فیلم به اشتراک گذاشت :

اگر به عمق خلق حماسه جین ساکای توجه کافی داشته باشید، متوجه می شوید  که داستان شبح سوشیما بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود و این موضوع در پیوند با جلوه‌های بصری جذابی که دارد، به نتیجه‌ای قابل توجه منجر می شود. اگر شما سابقه دیدن مجموعه فیلم‌های جان ویک رو داشته باشید ، متوجه علاقه من به رنگ‌بندی‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر می شوید. با توجه به روش  تصویرپردازی بازی شبح سوشیما، ما در حال تحقیق و برنامه‌ریزی برای تولید  جلوه‌های بصری دیده نشده‌ای هستیم که حتی استاندارهای بازی را نیز جابجا خواهد کرد. ما توجه ویژه‌ای به رنگ‌بندی‌ها خواهیم داشت تا دنیای آن را به شیوه‌ای کاملا واقعی و در عین حال قابل باور در مدیوم سینما به نمایش بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا