سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

هارمونی امره کیویلجیم و رابیا سویتورک دل مخاطبان را به دست آورد

رابیا سویتورک در فصل زمستان و پس از سریال تلویزیونی  Duy Beni (من را بشنو) در تابستان به صحنه فیلمبرداری بازگشت و یکی از نقش‌های اصلی زن سریال Veda Mektubu (نامه خداحافظی) شد.

امره کیویلجیم همچنین با شخصیت عرفان در سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که از کانال دی پخش شد توجه ها را به خود جلب کرد. اکنون با توجه به اینکه زوج جوان سریال Veda Mektubu هستند مخاطبان را به خودشان جذب کردند.

طرفداران سریال که شخصیت های اصلی و محمت را دوست دارند، در شبکه های اجتماعی نیز از آنها حمایت زیادی می کنند. حتی با وجود اینکه سریال Veda Mektubu  عصر دوشنبه به رتبه خوبی نرسید، اما با وجود این دو نفر مقام اول را در شبکه های اجتماعی به دست آورد.

زوج اصلی و مهمت موفق در قسمت هفتم سریال نامه خداحافظی، قلب مخاطبان را دزدیدند که در شبکه های اجتماعی به عنوان پرمخاطب ترین سریال عصر دوشنبه خودنمایی کرد.

طرفداران این سریال که هارمونی این دو بازیگر جوان را ارزیابی می کنند، با اشتراک گذاری های خود در شبکه های اجتماعی فاش می کنند که تماشای آنها باعث لذت بسیار می شود.این دو نفر که به نظر می‌رسد انرژی‌هایشان به خوبی روی پرده به مخاطب منتقل می‌شود، در صحنه فیلمبرداری هم به هماهنگی قوی با یکدیگر دست یافته‌اند.

رابیا سویترک در بیانیه خود گفت که آنها محیط بسیار خوبی را در کل تیم ایجاد کردند. این وضعیت در صفحه نمایش هم منعکس می شود و به خصوص صحنه های اصلی و محمت قلب مخاطب را تسخیر می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا