سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Cardi B از “WAP” در مقابل کسانی که ادعا می کنند این آهنگ بسیار مبتذل است دفاع می کند: “این موزیک برای بزرگسالان است”

کاردی ب می گوید جدیدترین آهنگ او برای بچه ها مناسب نیست! 

در مصاحبه اخیر با نمایش رادیویی استرالیا The Kyle and Jackie O Show ، برنده جوایز گرمی 27 ساله همچنان ادعا کرد که آهنگ جدید او با مگان تیه استالینون با نام “WAP”  در چارچوب هیپ هاپ و ژانر رپ کاملاً واضح است. 

کاردی توضیح داد: “افرادی که این آهنگ  آزارشان می دهند معمولاً  یا محافظه کار هستند یا واقعاً افراد مذهبی هستند ، اما مسئله اینه که من با گوش دادن به این نوع موسیقی بزرگ شده ام.” “افراد دیگری ممکن است فکر کنند عجیب و مبتذل است ، اما برای من این خیلی نرمال است ، شما می دانید چه می گویم؟؟ 

کاردی ، که دختر 2 ساله به نام Kulture Kiari  با همسرش  Offset  دارد گفت که اجازه نخواهد داد که کودک نوپایش به این آهنگ گوش کند و گفت این اهنگ مخصوص بزرگسالان است. 

او گفت: “نه ، البته که من نمی خواهم فرزندم به این آهنگ گوش دهد – اما این برای بزرگسالان است.

با توجه به  اینکه “WAP” در چارت نامبر وان شد ، کاردی فکر می کند این  موضوع مورد علاقه خیلی ها است.

کاردی”گفت:” می خواهید یک چیزی بدانید؟ این چیزی است که مردم می خواهند آن را بشنوند. اگر مردم نمی خواستند آن را بشنوند ، اگر  از شنیدن آن می ترسیدند ،خب این آهنگ شنیده نمی شد. 

این هنرمند در اوایل این ماه به ELLE توضیح داد که قصد دارد  همیشه در آهنگهایش به زنان قدرت دهد. 

او توضیح داد: “موسیقی من همیشه باعث می شود که زن مانند یک هرزه حس شود اما برای من ، این قدرتمند کردن زن است.””اما این آلبوم بعدی کاملاً متفاوت خواهد بود. البته ،  در این البوم  لحظات خوب من و لحظه های روابط شخصی من وجود خواهد داشت. … من نمی خواهم فقط یک آهنگ بیرون بدم و مردم  آن را به خاطر اینکه من کاردی بی هستم بخرند. من می خواهم موسیقی واقعا خوبی خلق کنم. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا