سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله فناوری و دانش

توماس برک وارد مافیا شد

این بازی قرار است در تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی جاری برابر ۱۶ مهر ۹۵ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شود.
mafia-3-thomas-burke-character-760x400این بازی محبوب که توسط توسط استودیو هنگر ۱۳ ساخته شده است به‌ تازگی تریلر جدیدی از بازی Mafia 3 منتشر شده که در آن به معرفی شخصیت «توماس برک (Thomas Burke) پرداخته و هیجان برای آمدن این بازی را دوچندان نموده است.
شرکت «دوکِی گیمز» (۲K Games) ناشر بازی این عنوان اقدام به انتشار تریلر جدیدی از بازی اکشن و ماجراجویی Mafia 3 کرده است. گیمرها در این تریلر جذاب می‌توانند شاهد معرفی شخصیت توماس بورک که یکی از سرکرده‌های گروه‌های مافیا ایرلندی بوده، باشند و با ویژگی‌های اخلاقی و منحصر به‌فرد این رئیس مخوف آشنا شوند. از طرفی دیگر نیز گروه نویسندگان دور هم جمع آمده‌اند و در مورد خصوصیات و نقش آقای بروک در بازی Mafia 3 به بحث و گفتگو می‌پردازند؛ اینگونه می‌توان اطلاعات مختصر ولی مفیدی در خصوص این مافیای خشن به دست آورد.این سری از بازی‌ها همانند دیگر سری بازی‌‌‌های مافیا دارای روحی خشن و بی رحم و پر از سیاست مداری و کینه توزی است و می تواند دوباره نظر گیمرها را به سمت خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا