سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر سریال سرنوشت سیاه ، زهرا یلماز (zehra yilmaz ) :

به گزارش نسیم ورد : زهرا یلماز (zehra yilmaz ) متولد سال ۱۹۹۴/۰۶/۲۵ می باشد . زهرا یلماز (zehra yilmaz ) اکنون ۲۳ سال دارد . زهرا یلماز (zehra yilmaz ) در استانبول به دنیا امده است . قد زهرا یلماز (zehra yilmaz ) ۱.۶۸ متر و ۵۴ کیلو می باشد . رنگ چشمای زهرا یلماز (zehra yilmaz ) قهوه ای می باشد . باید به اطلاع رسانید زهرا یلماز (zehra yilmaz ) دوست پسر ندارد . زهرا یلماز (zehra yilmaz ) برای اولین بار در مسابقه امروز چی بپوشم bugun ne giysam شرکت کرده بود . زهرا یلماز (zehra yilmaz ) برای اولین بار با بازی در سریال داستان بدروم که از شبکه کانل د در حال پخش بود ، وارد دنیای بازیگری شد .

باید به اطلاع رسانید فصل اول این سریال پایان یافته و یک ماه دیگر فصل دو ان از شبکه کانال د پخش خواهد شد . زهرا یلماز (zehra yilmaz ) به تازگی در سریال سرنوشت سیاه kara yazi که از شبکه کانل د در حال پخش بود ، نقش دختری به اسم ملیس melis رو بازی میکرد . اما متاسافه به دلیل بیننده کم ، امتیاز این سریال نگرفت و مجبور شدن ، به این سریال پایان بدن .

عکس های از زهرا یلماز (zehra yilmaz ) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا