سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

سریال هیجانی Homecoming از سازنده سریال Mr. Robot

Amazon در پنلش در کامیک کان، اولین تیزر تریلر سریال هیجانی جدیدش Homecoming را منتشر کرد. داستان سریال براساس پادکستی ساخته شده توسط Eli Horowitz و Micah Bloomberg روایت می شود. Sam Esmail سازنده سریال محبوب Mr. Robot، کارگردان سریال خواهد بود، که در آن Julia Roberts نقش Heidi Bergman یک مشاور در یک سازمان حمایتی را بازی می کند که به سربازان کمک می کند به زندگی عادی برگردند. اما چهار سال بعد، Heidi با واقعیتی که باعث شد آن سازمان را ترک کند مواجه می شود، اینجاست که داستان پیچیده می شود.

این سریال گام بلندی در برنامه های اریجینال Amazon است، مخصوصا وقتی یک بازیگر درجه یک یعنی Julia Roberts نقش اصلی آن را بازی می کند. سرویس استریم این کمپانی جدیدا تغییرات اساسی داشته است. آن ها با سریال هایی مثل پیش درآمد Lord of the Rings و پروژه ای مثل Homecoming، به دنبال ساخت سریالی در حد و اندازه های Game of Thrones هستند. چه این کار باعث جذب مشتریان جدید برای سرویس Prime آن ها شده یا از آن سریال های ناموفق سرویس های استریم باشد که معمولا چیز زیادی از آن ها نمی شنویم.

Homecoming در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) از سرویس Amazon Prime Video پخش می شود و در آن همچنینStephan James, Bobby Cannavale, Sissy Spacek, Shea Whigham, Jeremy Allen White, Alex Karpovsky, Dermot Mulroney به ایفای نقش می پردازند.

a544

خلاصه رسمی سریال Homecoming:

Homecoming یک سریال هیجانی روان شناختی جذاب با حضور Julia Roberts و کارگردانیSam Esmail (سازنده Mr. Robot) است. Heidi Bergman (با بازی Roberts) یک مشاور حقوقی در مرکز حمایتی Homecoming، یک سازمان گروهی است که به سربازان کمک می کند به زندگی عادی خود بازگردند. Walter Cruz (با بازی Stephan James) یکی از این سربازهاست که مشتاق است فاز جدیدی در زندگی اش آغاز کند. Colin Belfast (با بازی Bobby Cannavale) بر کار Heidi و سازمان نظارت دارد، یک شخص جاه طلب که درخواست های دیوانه وارش انگیزه هایش را زیر سوال می برد.
۴ سال بعد، Heidi زندگی جدیدی آغاز کرده، او به عنوان یک خدمتکار در شهری کوچک در کنار مادرش (Sissy Spacek) زندگی می کند، تا اینکه مامور وزارت دفاع (Shea Whigham) سراغ او آمده و از او می پرسد چرا سازمان Homecoming را ترک کرده است. Heidi تازه می فهمد قضیه کاملا با آن چیزی که او فکر می کرد متفاوت است.

homecoming-poster-julia-roberts-

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا