سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

اهدای پاداش دلاری سه مدال آور ایران

ریو – ایرنا – پاداش دلاری سه مدال آور ایران در رشته های کشتی آزاد و تکواندو از سوی رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

82195703-70951397بر این اساس پاداش دلاری مدال طلا «حسن یزدانی » و نقره «حسن رحیمی» در کشتی آزاد و برنز «کیمیا علیزاده» امروز (شنبه) با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی، مسئولین فدراسیون تکواندو و کشتی و کادر فنی اهدا شد.
همچنین رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته از دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران درخواست کرد که برای مدال ارزشمند و تاریخی کیمیا علیزاده تکواندو کار 18 ساله ایران پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.
علیزاده با کسب مدال برنز، نخستین زن تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال در المپیک شده است.
تاکنون سه طلا از سوی «کیانوش رستمی» و «سهراب مردای» در وزنه برداری و «حسن یزدانی» در کشتی آزاد و چهار برنز از سوی «سعید عبدولی» و «قاسم رضایی» در کشتی فرنگی و «حسن رحیمی» در کشتی آزاد و «کیمیا علیزاده » در تکواندو کسب شده است.
کاروان ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته ورزشی کشتی (آزاد و فرنگی)، وزنه برداری، جودو، تیراندازی (تفنگ و کمان)، والیبال، تکواندو، بوکس، دوومیدانی، شمشیر بازی، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری و شنا در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا