سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار بین المللاخبار حوادثاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

درگیری نوازنده بیس «کلو لیتِل»”Chloe Little” با دیابت نوع یک!

کلو لیتِل: من این روز ها با دیابت درگیرم….!

برای کسانی که نمی‌دانند “Facebook Live” چیست می‌گویم ، یک برنامه‌ی زنده است که فالوور های شما می‌توانند از شما سوالاتی بپرسند و ببینند که شما در زمان واقعی به آن ها پاسخ می‌دهید .

این کاری بود که من هفته‌ی قبل با “INHEAVEN” انجام دادم .
ما اولین “Facebook Live” خودمان را برای طرفدارانمان انجام دادیم تا آن ها سوالاتی را از ما درباره‌ی آلبوم شروع به کارمان بپرسند که تنها در چند هفته‌ی دیگر انتشار داده خواهد شد . اما در هنگام جلسه‌ی پانزده دقیقه‌ای ، که اکثر مردم
در ضبط از ما درباره‌ی آهنگ های موردعلاقه‌ ما می‌پرسیدند و اینکه ما از چه نوع محصولات مربوط به مو استفاده می‌کنیم . من فکر می‌کنم که من جادو شده بودم .

یک نفر از من پرسید که آیا من از دیابت خوشم میاد ؟ که سوالی عجیب برای پرسیدن از یک گروه خواننده به نظر میاد ؛ با این حال زمانی که شما به دیابت نوع یک مبتلا می‌شوید و تنها خانواده‌ی شما و دکتر درباره‌ی وضعیت شما می‌دانند ، این تقریباً وضعیت ترسناکی است که در آن قرار می‌گیرید ؛ زنده بر روی آنتن در برابر هزار نفر از مردمی که شما آن ها را نمی‌شناسید .

چطور این شخص این موضوع را درباره‌ی من می‌داند ؟ چرا بقیه‌ی مردم سوالشان را لایک می‌کنند ؟ آیا آن ها دارند بخاطر اینکه من یک مریضی دارم به من می‌خندند ؟ تو ِ لعنتی چطوری میدونی ؟ آیا آن ها می‌توانند سابقه‌ی جستجوی اینترنتی من را ببینند ؟ یا این فقط یک تصادف غیر معمول است ؟
من هیچ وقت نخواهم فهمید .

«کلو لیتِل»”Chloe Little” افزود : « این فقط حسی شبیه این داشت که یک تجاوز حتمی به حریم شخصی من انجام شده است ، چیزی که من نمی‌توانستم آن را برگردانم . من می‌خواستم که با تغییر جدید وضعیت زندگی خودم برای لحظه‌ای که حتی قبل از آن که به دوستان نزدیکم بگویم ، زندگی کنم . با این حال الآن من حس میکنم که باید این موضوع را باز کنم و داستانش را بگویم . اما چه کسی می‌داند ، این ممکن است که تنها اتفاقی و علامتی باشد که من را به سمت مواجه شدن با حقیقت جدید من در محکمه‌ی اجتماع عمومی باشد .»

« سه هفته‌ی پیش من به دیابت نوع یک مبتلا شدم . چند هفته زودتر من اشاره کرده بودم که من در طول چند ماه چهارده پوند وزن از دست دادم ، که نسبتاً برای کسی که تقریباً جسه‌ی کوچکی دارد ، مقدار قابل توجهی است . قانع شده بودم که مستقیماً به “NHS” (* سیستم درمانی بریتانیا که وسایل و خدمات درمانی رایگان می‌دهد .) مراجعه کنم و آنجا داروهای ضد بارداری را از من قطع کرد که من برای بدنم از یکی که ارزان تر بود استفاده می‌کردم و این دلیلی بود که علائم بیماری من را نشان می‌داد . با این حال بعد از یک تست خون سریع ، من تلفنی را از دکترم دریافت کردم که بدون اینکه رفتار با یک بیمار را رعایت کند ، به طور مستقیم به اصل قضیه اشاره کرد و گفت :« کلو لیتِل”Chloe Little” تو دیابت داری .»

چطور این موضوع برای کسی که اواسط بیست سالگی خود را می‌گذراند ، هیچ وقت گوشت نخورده است ، ورزش می‌کند و سبک زندگیِ سالمی دارد اتفاق می‌افتد ؟
آلبوم اول ما در صدد انتشار است ، چیزی که من از سیزده سالگی رویای آن را دیده بودم ، و در حال حاضر من حتی نمی‌توانم از آن لذت ببرم به دلیل اینکه با دست بد تقدیر سر و کار داشتم .

این ها افکار اولیه‌ی من بودند ، اما پس از آن من تقریباً به سرعت متوجه شدم که من باید با این موضوع کنار بیام ، مستقیم به صورت این بیماری نگاه کنم و قوی باشم . من قصد ندارم به این بیماری اجازه بدم که زندگی من را تغییر بدهد ، من هنوز قصد دارم کاری را که انجام می‌دهم را ادامه دهم و به جایی که میخواهم باشم ، برسم . من مجبورم ، نه فقط بخاطر خودم بلکه بخاطر دختر ها یا پسر های جوان دیگر که مجبور هستند با چنین شرایطی زندگی کنند . قوی بودن چیزی است که ما دخترانی که در گروه های خوانندگی هستیم در آن خوب هستیم و مهارت داریم .

اکثر مردم نمی‌دانند که دیابت نوع یک چیست ، آن ها فکر می‌کنند که خوردن بیش از حد شکر شما را به دیابت مبتلا می‌کند ، اما این نمی‌تواند از حقیقت دور باشد . عمده‌ی مردمی که به دیابت نوع یک مبتلا می‌شوند ، کودک هستند و شانس من به عنوان کسی که هیچ سابقه‌ا‌ی در ابتلا به دیابت در خانواده خود نداشت ، پنج دهم درصد بود .

با این حال بخاطر دلایلی من سبب رشد و پیشرفت آن شدم ، و در ضمن اینکه دکتر ها به طور حتم نخواهند دانست که چرا این بیماری رشد کرد و برای چه مدت زمانی من باید آن را داشته باشم . آن ها فکر می‌کنند که حدود سال ۲۰۱۶ بود ، زمانی که من یک نوع ویروس گرفتم و سیستم ایمنی بدن من فعال شد و خیلی سخت کار کرد .

سیستم ایمنی بدن من به جای اینکه به ویروس حمله کند به لوزالمعده حمله می‌کند و عضو آسیب دیده را رها می‌کند و برای تولید هر نوعی از انسولین ، ناتوان می‌شود . انسولینی که لوزالمعده‌ی شما تولید می‌کند همانی است که کربوهیدرات هایی را که ما می‌خوریم و به آن ها اجازه می‌دهد که برای تولید انرژی استفاده شوند را حذف می‌کند . زمانی که بدن شما نمی‌تواند هر غذایی که شما می‌خورید را در جریان کار خود قرار دهد ، شروع به سوزاندن داخل ماهیچه و چربی می‌کند ، که دلیلی بر از دست دادن قابل توجه وزن من بود .

«کلو لیتِل»”Chloe Little” اضافه کرد :
« اولین فکر من اجرای “John Peel Stage” در جشنواره‌ی “Glastonbury” با سطح بالای اسید در خون من بود ، در واقع من خیلی مریض بودم با این حال بهش فکر نمی‌کردم . این خیلی فکر ترسناکی است که تصور کنم اگر چیزی در آن هفته اشتباه پیش می‌رفت ، چه اتفاقی می‌افتاد .

در حال حاضر من باید چهار بار در روز به خودم انسولین تزریق کنم که کار لوزالمعده‌ی من را انجام می‌دهد . من باید دقیقاً بدانم که چه مقدار کربوهیدرات در هر چیزی که می‌خورم وجود دارد بنابراین من می‌توانم محاسبه کنم که چه مقدار انسولین احتیاج دارم . این کار مشکلی به نظر میاد ، اما اگر این کار من را زنده نگه می‌دارد ، انتخاب دیگری ندارم و باید راجع بهش مثبت فکر کنم . من می‌توانستم بمیرم و این خیلی بدتر از چند تا زدن روزانه‌ی سوزن در عضله می‌شد .

من در مقابل “NHS” ِ فوق‌العاده ، خیلی حس قدردانی دارم که مریضی من را تشخیص دادند و در چهل و هشت ساعت درمان انسولینی برای تست روتین خون را انجام دادند . آن ها در حال حاضر برای من به ارزش دها هزار پوند سوزن ، تجهیزات تست قند خون ، انسولین را برای بقیه‌ی عمرم فراهم می‌کنند ،
و حتی یک پِنی هم درخواست نمی‌کنند . هرگز فراموش نکنید که ما چقدر خوشبختیم که در این کشور زندگی می‌کنیم و چنین سرویس های شگفت انگیزی را دریافت می‌کنیم . ما باید به آن ها احترام بگذاریم .

در آخر این تمام داستان من بود . من دیابت نوع یک دارم و دارم یاد میگیرم که با این وضعیت در یک گروه و تور ها باشم . آلبوم ما در صدد انتشار می‌باشد ، و باید عکس العملی را که لیاقت آن را دارد ، دریافت کند . من قصد دارم که هر روز بیدار بشم و هنوز هم نوازنده‌ی گروه “INHEAVEN” باشم .

«کلو لیتِل»”Chloe Little” در آخر بیان کرد :
« من هنوز قصد دارم خلاق باشم ، در رابطه با سیاست احساسات پر حرارتی داشته باشم ، بنویسم ، اجرا کنم و تنها مدل از خودم باشم که می‌دونم باید چطور باشم . اما من نیاز دارم که به یاد بیارم که من تنها نفری که دیابت دارد نیستم . چهارصد هزار نفر با بیماری دیابت نوع یک در بریتانیا وجود دارند و
در ضمن من هنوز دارم خودم را با این وضعیت وفق می‌دهم ، من می‌خواهم درراین مورد صریح باشم و فکر نکنم که باید در توالت جشنواره مخفی شوم و به خودم تزریق کنم و مثل افراد خجالت زده به نظر بیایم .»

آلبوم شروع به کار گروه “INHEAVEN” ، یکم سپتامبر منتشر می‌شود .
آن را به صورت زنده در روز شنبه ، بیست و ششم اوت ، در
جشنواره‌ی “Reading” دنبال کنید .

 

INHEAVEN-EDIT636108627608936089680351504_Cltfz7uWEAENflO.jpg-largeINHEAVEN (2)image (1)inheaven (1)Brian Sayle PhotographyimageINHEAVENf6f04db4487a15d04cfec06f2c8aac07T10428_chloe_001

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا