سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آلیسیا ویکاندر می‌گوید که در اوج شهرتش غمگین‌ترین بود: «من همیشه تنها بودم»

آلیسیا ویکاندر ممکنه برای بازی در فیلم «دختر دانمارکی» در سال 2015 جایزه اسکار را دریافت کرده باشد، اما این بازیگر اخیراً فاش کرد که در اوج موفقیتش در حرفه احساس انزوای باورنکردنی می کرد.

ویکاندر به ساندی تایمز گفت زمانی که “در اوج شهرتم بودم، من از همه غمگین تر بودم.”

“من مدام به خودم می گفتم، بدستش آوردی این باورنکردنیه. ستاره «Ex Machina» ادامه داد، اما نمی دانستم چه کار کنم. ” این همه پروازهای فرست کلاس , اتاق های پنج ستاره وجود داشت. اما من همیشه تنها بودم.”

ویکاندر همچنین فیلمبرداری فیلم در لوکیشن را تجربه ای “بسیار تنها” خواند، اما گفت که از داشتن دوستانی که در لحظات سخت با آنها تماس می گیرند سپاسگزار است.

نقش موفقیت‌آمیز این بازیگر در سال ۲۰۱۲ در اقتباس «آنا کارنینا» در مقابل جود لاو، کایرا نایتلی و آرون تیلور جانسون بود. ویکاندر به بازیگری ادامه داد و برای بازی در فیلم «Ex Machina» در سال 2014 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

سال بعد، ویکاندر در «دختر دانمارکی» بازی کرد که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد.

ویکاندر در مصاحبه ای در ماه آگوست با Insider، انتقاداتی را که این درام تاریخی برای انتخاب ادی ردمین، بازیگر سیس، در نقش ترنس دریافت کرده ، بررسی کرد.

ویکاندر به اینسایدر گفت: “زمانی که ما در حال ساختن فیلم بودیم، این یک تجربه یادگیری بود. و من فکر می کنم ادی بازی فوق العاده ای انجام داد.”

ویکاندر گفت: «من کاملاً انتقادهایی را که وجود دارد درک می‌کنم، زیرا ما باید تغییری ایجاد کنیم و باید مطمئن شویم که مردان و زنان ترنس واقعاً وارد کار شوند و کار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا