سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشدهمجله پزشکی و سلامتمجله هفتگی

با این روش 100 کالری اضافه بسوزانید!

AApQHZj

اختصاصی نسیم ورد؛

ایا به دنبال راهی برای از دست دادن کالری های اضافه ی بدن خود بدون باشگاه رفتن هستید؟ فقط کافیست که به ظرف شام خود نگاهی بیندازید!

با توجه به گزارش Obesity Open Access غذا های تند میتوانند جایگزین خوبی برای وعده های غذایی معمولی شما باشند. مردمی که چهل سال خود را میگذرانند، از کپسول های کپسایسین استفاده میکنند.این ماده همان چاشنی اصلی برخی دارو هاست که در فلفل قرمز نیز یافت میشود.
اگر یک مصرف کننده ای این نوع از قرص ها مصرف کند، در روز میتواند 116 کالری بسوزاند و این مقدار بیشتر از موقعی است که یک نفر مصرف بی رویه ای در خوردن قرص ها دارد.

دانشمندان باور دارند که این جلو زدن مواد حاوی کپسایسین  به دلیل اثر گرمایشی کپسایسین  بر بدن است، به عبارت دیگر؛ وقتی که ما این ماده را مصرف میکنیم بدن ما گرمای زیادی برای هضم کردن آن تولید میکند، که باعث سوخته شدن کالری بیشتری میشود.

این ازمایش، اولین آزمایش در این حوزه نبود، چند سال پیش دانشمندان در طی یک ازمایش شش هفته ای در دانشگاه Purdue دریافتند که فلفل قرمز میتواند به سوخته شدن کالری های زائد بدن، کمک بسازیی کند.
از فایده های فلفل قرمز فقط سوختن کالری نیست؛ بلکه با مصرف فلفل قرمز میتوانید، گردش خون را در بدن خود بهتر کنید و همچنین با مصرف فلفل قرمز میتوانید قند خون خود را کاهش دهید!
افزایش پسوریازیس یکی دیگر از مزیت های مصرف فلفل قرمز است، که باعث حفظ سلامتی و افزایش طول عمر میشود.

 

حرف اخر: اگر واقعا به دنبال سوختن کالری به روش طبیعی هستید، شک نکنید مصرف فلفل قرمز روش بسیار موثری میباشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا