سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Teşkilat و Barbaroslar برای یک تغییر بزرگ در فصل جدید آماده می شوند!

در فصل سوم سریال Teşkilat (تشکیلات) که در راهه، تغییرات بزرگی در انتظار مخاطبان است. وضعیت مشابهی را در سریال بارباروسلار خواهید دید که فصل گذشته آنطور که انتظار می رفت عمل نکرد.

ادعای TRT1 در هر دو سریال Teşkilat و Barbaroslar برای دوره زمستانی که از سپتامبر شروع می شود، ادامه دارد برای هر دو سریال، داستان نیاز به ویرایش مجدد دارد.

نام های زیادی از سریال تشکیلات جدا شدند. با خداحافظی نقش اول چاغلار ارطغرول از داستان، دنیز بایسال هم حضور ندارد.

در حالی که داستان جدیدی برای فصل جدید سریال تشکیلات در حال نوشتن بود، جستجوی دقیق بازیگران برای شخصیت هایی که در این داستان شرکت خواهند کرد آغاز شد.  بازیگران از سردی هوا در آنکارا شکایت زیادی کردند. با تاثیر این شرایط پیش بینی می شود که تیم در دوره جدید در استانبول فعالیت کند و داستان به شدت تحت تاثیر تغییر لوکیشن قرار گیرد.

مشخص شد که  اولاش تونا استپ و  انگین آلتان دوزیاتان سریال  Barbaroslar را ترک کردند. بازیگران سریال بارباروسلار که پلین آکیل هم از آن خداحافظی می کند، در حال تغییر است.

اینکه داستان سریال درباره اتفاقات دوران سلیمان بزرگ روایت شود، هیجان جدیدی برای سریال بارباروسلار خواهد بود.

در سریال Muhteşem Yüzyıl هم  دوره سلیمان بزرگ به تصویر کشیده شد و این سریال در سراسر جهان پخش شد. در حالی که کار فیلمنامه نویسی برای دوره جدید سریال بارباروسلار ادامه دارد، مشخص شد که تیم سازنده در جستجوی یک بازیگر جدید هستند.

در دوره جدید که از سپتامبر روی صفحه TRT1 آغاز می شود، هر دو سریال Teşkilat و Barbaroslar با شگفتی های بزرگی با مخاطبان روبرو خواهند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا