سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین هارتلی و صوفیا پرناس ستاره “This Is Us” باهم ازدواج کرده اند.

مجله People روز دوشنبه یک روز بعد از آنکه جاستین هارتلی ستاره This Is Us و سوقیا پرناس با حلقه های ازدواج روی فرش قرمز MTV Movie & TV Awards آمدند گزارش داد ، آنها  باهم ازدواج کرده اند. 

هفته نامه هیچ جدول زمانی مشخصی ارائه نکرده است ، که فقط به نقل از یک منبع گفته است که این دو “اخیراً” ازدواج کرده اند.

جاستین هارتلی 44 ساله و صوفیا پرناس 31 ساله ، در اواخر ماه در مالیبو با حلقه ایی متفاوت از انگشترهایی که روز یکشنبه روی فرش قرمز در دست داشتند دیده شدند. جاستین روز یکشنبه یک انگشتر طلا به دست داشت ، در حالی که انگشتر او در مالیبو قرمز بود. انگشتر یکشنبه پرناس مثل یک انگشتر الماس به نظر می رسید ، در حالی که آخرین حلقه او دارای طراحی ساده تر و نقره ای بود.

جاستین هارتلی و پرناس که دو بار از هم جدا شده بودند ، در ماه مه گذشته با همدیگر آشتی کردند اما فقط در یک عکس مهمانی در شب سال نو رابطه شان را در اینستاگرام رسمی کردند.

در 2021 هارتلی قبل از بهتر شدن باید بدتر می شد: دو هفته بعد از خبر NYE ، اخباری مبنی بر اینکه او جدایی سختش را از کریشل استاوز ستاره “Selling Sunset نهایی کرده بود ، منتشر شد. استاوز ، که در سال 2017 با هارتلی ازدواج کرده بود ، ادعا کرده بود که سال گذشته هارتلی درخواست طلاق را از طریق پیام کوتاه به او ارسال کرده است.

فصل 3 سریال واقعیت استاوز نتفلیکس ، “Selling Sunset” ، پایان رابطه این زوج را پوشش داد ، که استاوز آن را “آسیب زا” نامید.

او در ژوئیه سال 2020 در “RealiTea with Derek Z” گفت: “این شرم آور و تحقیرآمیز است که بدون دوربین و بدون اینکه مردم در موردت قضاوت کنند ، باید از آن رد بشی” .” ما آدمهای واقعی هستیم. این یک زمان آسیب زا در زندگی من بود و تماشای آن برای من سخت خواهد بود. “

هارتلی از سال 2004 تا 2012 با لیندسی هارتلی ازدواج کرد که از او یک دختر 16 ساله به نام ایزابلا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا