سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

تاریخ طلاق مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)و مروه بولعور(merve bolugur) مشخص شد.

به گزارش نسیم ورد: مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)به خبرهایی که راجب طلاق با همسرش پخش شده بود از حساب اینیستاگرام اش جواب داد و چیزی که به اشتراک گذاشت نشان داد که شایعه ها درست است و واقعا دارد از همسرش مروه بولعور(merve bolugur)طلاق

میگیرد.

خواننده مشهورمورات دالکیلیچ(morat dalkiliç) و بازیگر زیبا مروه بولعور(merve bolugur) تاریخ طلاق شان مشخص شد.بعد از اینکه مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç) از حساب اینیستاگرام اش خبر طلاق با همسرش مروه بولعور(merve bolugur) رو به اشتراک گذاشت همه طرفدارهای زوج مشتاق شدند بدونند که تاریخ دادگاه کی هست و کی قراره طلاق بگیرند.ماه خواهد بود.جمع می شوند و به ازدواجشون پایان میدن.

merve-bolugu-001426QD

 

باید گفت چند بار راجب اینکه قرار است مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) و مروه بولعور (merve bolugur) جدا بشند خبر های زیادی منتشر شده بود ولی هربار مروه بولعور(merve bolugur) به خبر ها چنین میگفت که :همه خبرها دروغ است من با شوهرم مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) خوشحال هستم ولی اخیرا وقتی از وی راجب ازدواجشون و خبر طلاقشون پرسیده شد , مروه بولعور(merve bolugur) چیزی نگفت فقط گفت: نمیخوام حرف بزنم لطفا از چیزهای قشنگی حرف بزنیم مثلا زندگی خیلی قشنگه , راجب اون حرف بزنیم . در حالی که همیشه راجب ازدواجشون مثبت حرف میزد همچنین مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) بعد از اینکه کنسرت اش تمام شد خبرنگارها تلاش زیادی برای گرفتن جواب از وی کردند ولی مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) هیچ پاسخی نداد و حتی بادیگارد های وی با خبرنگارها رفتار ناخوشایندی کردند ولی چند روز بعد مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) به همه ی این خبرها پاسخی داد وی از حساب اینیستاگرام اش جملاتی به اشتراک گذاشت که مشخص کرد همه این خبر ها درست است و قراره در شهریور ماه از همسری که خیلی دوست اش داشت طلاق بگیرد زوج حتی هنگام ازدواج انقدر عاشق هم بودند که برای عروسیشان تمام تدرکات را دیدند و به قول خودمون هفت روز و هفت شب عروسی گرفتند ولی چه میشه کرد در دومین هفته ی شهریور قرار است به ازدواج دو ساله خود پایان دهند.

 

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-08-19 06:23:34Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comÿÿÿÀgÔÇÿ

چیزی که باعث جدایی مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) و مروه بولعور(merve bolugur) شد , در چشمه اتفاق افتاده .

مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)و مروه بولعور(merve bolugur) میانشون خوب نبود اکثرا در خبرها جا میگرفت . زوج اکثرا دعوا میکردند و جدا جدا به تعطیلات میرفتند ‌و این باعث میشد که همه به رابطشون شک کنند.چیزی که باعث جداییشون شد در چشمه اتفاق افتاد،مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)و مروه بولعور(merve bolugur) دوباره سر یک موضوعی باهم دعوا کردند و با این حادثه مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) تنهایی بیرون رفته و هرچی شده در اون موقع اتفاق افتاده.

 

merve-bolugu-001500PA

 

اتفاقی که برای مورات بز (morat boz) افتاد داره تکرار میشه ؟

بعد از دعوا اسر یننلر (eser yenenler) برای ارام کردن مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) وی را به ویلای خود در چشمه دعوت کرده بود. مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç) به خانه ی وی چند تا از دوست دخترانش را نیز دعوت کرده بود.اون شب مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) با یک زن مو زرد در سر یک میز نشسته بودن و این لحظه از طرف  یک خبرنگار این صحنه ها با عکس هایی که انداخته ثبت شده اما چطور شده نمیدونیم ولی عکس هایی که اون خبرنگار گرفته اصلا پخش نشده.

مروه بولعور(merve bolugur) وقتی فهمیده همسرش با اسر یننلر(eser yenenler) و دخترها هست با مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) دعوا کرده و مثل مورات بز و اسلی انور از هم جدا شدن .

 

merve-bolugu-002146MH

 

باز اسر یننلر (eser yenenler)!!! و باز یه جدایی!!!

مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç) در توضیحاتی که به همسرش مروه بولعور(merve bolugur) داده گفته که هیچ اتفاقی نیفتاده و اون از طرف اسر یننلر(eser yenenler)دعوت شده بوده و به همین دلیل نتونسته اونجا رو ترک بکنه اما وقتی مروه بولعور (merve bolugur) راجب اون دختر مو زرده فهمیده خیلی عصبانی شده ولی در واقع واقعا یک محول دوستانه بود.

در روز های قبل اسر یننلر (eser yenenler) مورات بز (morat boz) را نیز به پارتی اش دعوت کرده بود و با خواهران جاندان اشنا کرده بود و خبر شده بود که اسلی انور(asli enver)و مورات بز(morat boz)هم به خاطر همین از هم جدا شده اند ولی به خاطر عشقی که بهم داشتند در مدت زمان کوتاه اشتی کردند.مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)و مروه بولعور(merve bolugur) نیز علاقه ی بسیار زیادی به هم دیگر داشتند وانتظار میرفت که مانند مورات بز (morat boz) و اسلی انور (asli enver) باهم اشتی کنند ولی چنین نشد.

 

merve-bolugu-001500OG

 

مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) در حساب اینیستاگرام اش خیلی چیزها راجب رابطه شان به اشتراک گذاشته بود ولی در اخر همه اون جمله هاش گفته بود که: به خاطر همه چیز های فوق العاده ای که باعث شد تجربه کنم از همسرم مروه بولعور(merve bolugur) متشکرم.

پستی که مورات دالکیلیچ (morat dalkiliç) از اینیستاگرام به اشتراک گذاشته بود راجب جداییشون :

سالهاس که با همسر عزیزم مروه بولعور (merve bolugur) که خیلی عاشق اش هستم تلاش میکنیم که ازدواجمون رو نجات بدیم ولی متاسفانه با ناراحتی داریم به رابطمون پایان میدیم.این تصمیم رو با کلی احترام بهم گرفتیم و انتظار داریم که تو این موقعیت حساسمون همه با احترام بهمون نزدیک بشند. علت جداییمون رو به چیز های منفی زیادی ربط دادن ولی جداییمون هیچ ربطی به اینا نداره.تصمیمی که برای طلاق گرفتیم دلیل این بود که بعضی رفتارها باعث شده که به رابطمون ضرر بخوره به همین دلیل جدایی رو انتخاب کردیم.به خاطر هزاران روز خوبی که باعث شد تجربه کنم خیلی ازش متشکرم.

با احترام

مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç)

IMG_20170820_102022

 

عکس های از مورات دالکیلیچ(morat dalkiliç) و همسرش مروه بولعور (merve bolugur) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا