سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

لیزگه کومرت که با سریال خواهران و برادران درخشید رویاهای بزرگی برای حرفه خود دارد

لیزگه کومرت بازیگر جوان با موفقیت در پروژه سریال Kardeşlerim توجه زیادی را به خود جلب کرد. این بازیگر که در سال 2001 در استانبول به دنیا آمد، در سریال Kardeşlerim که 132 قسمت بین سال های 2021 تا 2024 به طول انجامید، به عنوان شخصیت سوسن بازی کرد.

این بازیگر که با این شخصیت پا به دنیای سریال گذاشت و با یک ماجراجویی عالی 4 ساله در اولین پروژه اش شروعی قوی برای حرفه خود داشت، به نام های جوان شناخته شده در خارج از ترکیه پیوست.

لیزگه کومرت پس از پایان سریال Kardeşlerim دوره استراحتش را آغاز کرد. این بازیگر در مراسمی که در آن حضور داشت دیده شد و گفت در حال حاضر همه چیز در زندگی او خوب است.

وقتی به یاد آوردند که انتظارات از او خیلی بالا رفته و این در رسانه های اجتماعی منعکس شده است، لیزگه کومرت اطلاعاتی در مورد آنچه برای حرفه او در نظر گرفته شده به اشتراک گذاشت.

این بازیگر گفت: «تمام پروژه هایی که در حال حاضر می خوانم واقعاً عالی هستند، شغلی وجود دارد که به شدت می خواهم، بیایید ببینیم. بگذار برای من بهترین باشد، امیدوارم بهترین را انتخاب کنم.»

این بازیگر جوان که از علاقه زیاد طرفدارانش غافلگیر شده بود، گفت: «من می خواهم تمام رویاهایم محقق شود. من مشاغل موفق می خواهم، من پروژه های بسیار خوب می خواهم، همه آنها اتفاق می افتد.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا