سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

اشتباه “Clayton” در مورد دارو ها امشب در “Coronation Street”

قاتل “Coronation Street” ، کلِیتون هیبز”Clayton Hibbs” توانست
شانس های خود را برای اینکه امشب (بیست و سوم اوت) آزاد شود را بخاطر اشتباهی که در مقابل مادرش شُونا رامسی “Shona Ramsey” کرد ،
از دست داد .

کلِیتون “Clayton” ( کالوم هریسون”Callum Harrison” ) بخاطر چاقوکشی مهلک و کشنده‌ای که سال گذشته بر کایلی پلت”Kylie Platt” انجام داده بود ، زندانی شده بود . اما شُونا”Shona”، بعد از اینکه شنید که کلِیتون”Clayton* چقدر به طور فرضی در پشت دادگاه ها کشمکش و منازعه داشته است ، اخیراً دارد با وضع دشوار و وحشتناکی مواجه می‌شود .

در این هفته‌ی اخیر ، بینندگان دیدند که ماکا”Macca” برادر ناتنیِ کلِیتون”Clayton” بعد از شنیدن اینکه
شُونا”Shona” (جولیا گولدینگ”Julia Goulding”) برنده‌ی شش هزار یورو با یک کارت شانس “scratchcard” شد ، ملاقاتی را سر هم بندی کرد .

در پی سر درآوردن از مسئله‌ی خودکشی کلِیتون “Clayton” در زندان ، ماکا”Macca” شُونا”Shona” را ترغیب کرد تا از پولش برای سرمایه گذاریِ درخواستی برای امکان آزاد شدن کلِیتون”Clayton” استفاده کند .
با این حال تضمینی وجود ندارد که این کار عملی بشود یا خیر .

 

با این وجود شُونا “Shona” درمورد اینکه به درخواستِ ماکا”Macca” چه پاسخی دهد ، مطمئن نیست و مردد می‌باشد .
شُونا “Shona” تصمیم گرفته است تا پسرش را ببیند ، در هر صورت در قسمت امشب به زندان می‌رود .

شُونا”Shona” زمانی که کلِیتون”Clayton” او را به گرمی در آغوش کشید غافلگیر و حیرت زده شد . چون خیلی با آخرین دفعه ای که به ملاقاتش رفته بود و او با تندی و گستاخی باهاش برخورد کرده بود تفاوت داشت .

کلِیتون همینطور پُر از داستان هایی است که در مورد مقدار تغییر و تحولاتش هستند ، و اینکه زمان درست و مناسب برای آزاد شدن کلِیتون”Clayton” چه زمانی است .
اما او با گفتن اینکه چطور به صورت پنهانی با داروهای جراحی از زندان فرار کرده است به زودی سرخورده می‌شود . اووپس”Oops” .

فهمیدن این موضوع کاملاً با ادعا های کلِیتون “Clayton” هماهنگی و همخوانی ندارد . این که او تغییر کرده است . آیا شُونا”Shona” مجبور خواهد شد تا دوباره در مورد حمایت کردن از او فکر کند ؟
آیا کلِیتون “Clayton” آخرین شانس خود را کاملاً از دست داده است ؟
آیا شُونا”Shona” هنوز هم می‌تواند با پول هایش برای نجات پسرش نقشی را
ایفا کند ؟
برنامه‌ی “Coronatian Street” امشب از ساعت هفت و نیم در “ITV” روی آنتن خواهد رفت .

 

6e5ba3a264cc82aec06645fd8f1465d9gallery-soaps-coronation-street-1-macca-returnsy2dnrpylnlt8qxnpym-1gallery-1492441406-soaps-coronation-street-killer-clayton-returns-4-2-302-0i3u4u2i3u23i224_10_CORO_CLAYTON_VERDICT_03SHONA_RAMSEY-630x397252874

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا