سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

بنسو سورال (bensu soral) : علاقه انسان ها به حیوانات …

 به گزارش نسیم ورد: بنسو سورال(bensu soral)که در حساب اینیستاگرام اش راجب حیوانات چیزهای زیادی به اشتراک میگذارد و در زندگی واقعی راجب انسان هایی که حیوان دوست ندارند چیزهای سنگی ‌گفت.
وکیل زیبای سریال نفوذی(içerde)بنسو سورال(bensu soral)با تصاویر حیواناتای که از اینیستاگرام به اشتراک میگذارد کاملا واضح است که به حیوانات علاقه ی زیادی دارد.بنسو سورال(bensu soral)همچنین راجب حقوق حیوانات با سایت ajanimo.com خبر به اشتراک گذاشته بود.

bensu-soral-000344XI


بنسو سورال(bensu soral)گفت در زندگی واقعی اش هم با افرادی که به حیوانات علاقه ندارند خیلی بد رفتار میکند.
بازیگر زیبا و موفق بنسو سورال(bensu soral) بعلاوه بازیگری عالی اش با زیبایی اش هم تمام توجه هارو به خودش جلب میکند.
بنسو سورال(bensu soral)در مصاحبه که به سایت www.ajanimo.com داده , گفته است که به حیوانات اهمیت خیلی زیادی میدهد و حیوانات چقدر موجودات مهمی هستند‌.

bensu-soral-000416OR


این هم مصاحبه ی بنسو سورال(bensu soral):

خانم بنسو سورال (bensu soral): جمعا با چندتا سگ و گربه زندگی میکنید؟
بنسو سورال (bensu soral): 6 تا گربه و 2 تا سگ دارم اما 2  2 تا گربه با من زندگی میکنند بقیه گربه ها دوتاش با مادرم و دوتاش با خواهرم زندگی میکنند.اون گربه هایی که با من زندگی میکنند از خیابان پیدا کردم.از دوتا سگم یکیش مالتسه(maltese)و دیگری مالتیپو(maltipoo) هست.و جنس گربه هایی هم که با مادر و خواهرم زندگی میکنند سکوتیش(scottish)هست.
خانم بنسو سورال (bensu soral)در دوست داشتن حیوانات خانوادتون هم تاثیر دارند؟وقتی بچه بودید حیوان پیش خودتون بزرگ میکردید؟

 بنسو سورال (bensu soral): علاقه خانوادم به حیوانات به منم ارث رسیده .از وقتی خودمو میشناسم تو خونمون یک دوست کوچولو داشتیم.جوجه ها ،گربه ها ،سگ ها،جوجه و…

bensu-soral-000344MB


خانم بنسو سورال (bensu soral) میانتون با حیوانات خیابانی چطوره؟

 بنسو سورال(bensu soral)  : وقتی تو راه گربه یا سگی میبینم بدون ناز کردن اونا رد نمیشم.
خانم بنسو سورال (bensu soral) وقتی به تعطیلات میرید حیواناتتون رو به کی امانت میدید؟
بنسو سورال (bensu soral): از اونجایی که خانواده ی پر جمعیتی هستیم تنها نمیمونند از اون لحاظ خوش شانس هستیم.همچنین وقتی افرادی از خانواده نباشند برای اینکه مراقب حیواناتمون باشند دوست های زیادی درخواست نگه داری میکنند.یک روز هم جدا باشیم دلم براشون تنگ میشه ولی بازم خیلی وقت ها شده که ازهم مدت زیادی جدا موندیم.

bensu-soral-000344BJ


خانم بنسو سورال (bensu soral) به این اهمیت میدید که افرادی که وارد زندگیتون میشند حیوان دوست دارند یا نه؟
:(bensu soral)  بنسو سورال
به اون ادم هایی که حیوانات رو دوست ندارد احترام نمیذارم و اصلا هم چنین افرادی نمیتونند وارد زندگیم بشند چون احساس میکنم کسی که حیوانات رو دوس نداره بی وجدان و بی رحم هست.اینجور افراد دوست داشتن ادم ها هم براشون سخته.
خانم بنسو سورال (bensu soral) در ترکیه حق حیوانات رو در چه درجه ای میبینید؟
 بنسو سورال (bensu soral): من فکر میکنم که ترکیه رفته رفته راجب این موضوع هشیار تر میشه و انسان ها دیگه اهمیت زیادی به این موضوع میدند و اگه راجب این موضوع پروژه هایی باشه صد در صد حمایتشون میکنم.

bensu-soral-000344AE


 (bensu soral) خانم بنسو سورال
به نظر شما این جمله درست است؟(اگه جایی رفتید و حیوانات اونجا از شما فرار نکردند باید اونجا زندگی کنید‌.)
:(bensu soral) بنسو سورال
بله این جمله رو باور دارم و همچنین از انسان هایی که به حیوانات علاقه دارند هیچ ضرری نمیرسه و راجب خونه هم حیوانات خودشون رو صاحب خونه فرض میکنند و راحت اند کسایی که حیوانات خونگی دارند این رو درک میکنند به همین دلیل به خونه ها بیشتر یه جای مناسب برای اونا نگاه میکنم.

عکس های از  بنسو سورال bensu soral :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا