سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

تاریخ ازدواج هانده سورال (hande soral) و اسماعیل دمیرجی (ismail demirçi) مشخص شد.

به گزارش نسیم ورد : هانده سورال (hande soral) خواهر بنسو سورال bensu soral می باشد  . این دو خواهر خیلی به هم شبیه هستند مثل  یه خواهر دو قلو  می مانند  .هانده سورال(hande soral) یکی از بازیگران موفق و زیبا ترکیه می باشد که اولین بار با بازی در سریال خانم های کوچک kucuk kadinlar   وارد دنیای بازیگری شد او به تازگی در سریال بوی فرزند evlat kokusu نقش افرینی میکرد اما به دلیل امتیاز پایین سریال مجبور شدن پایان بدن .باید به اطلاع رسانید که هانده سورال(hande soral) و اسماعیل دمیرجی (ismail demirçi) مدتی میشه که با هم رابطه دارن و از کنار هم بودن لذت می برن .

bensu-soral-000344MB

 

اسماعیل دمیرجی خودش یکی از بازیگران مشهور ترکیه می باشد که به تازگی در سریال ماه پیکر ، کوسم muhteşem yuzyil, kosem نقش افرینی میکرد . اسماعیل دمیرجی در این سریال نقش کمان کش رو بازی میکرد .

 

hande-soral-113650AS

 

هانده سورال(hande soral) و اسماعیل دمیرجی (ismail demirçi) چند روز پیش در ارناووت کوی با خبرنگارها روبه رو شدند و تاریخ ازدواجشون رو اعلام کردند. هانده سورال (hande soral) و نامزد اش اسماعیل دمیرجی(ismail demirçi) و همچنین هم کارش در ارناووت کوی با خبرنگارها رو به رو شدند‌. وقتی خبرنگارها از زوج تاریخ ازدواجشون رو پرسیدند هانده سورال (hande soral) و اسماعیل دمیرجی (ismail demirçi) اعلام کردند که در مهرماه قراره ازدواج کنند‌.

 

hande-soral-113138AA

 

وقتی از هانده سورال(hande soral) مکان عروسیشون رو پرسیدند وی یه جایی همین جا گفت و از جواب دادن به سوال طفره رفت. بازیگر زیبا همچنین مژده ی پروژه جدیدش رو هم داد ، هانده سورال (hande soral) قراره در فصل جدید در سریال بی نام ها(isimsizler) نقش افرینی کند .  

عکس های از هانده سورال (hande soral) و اسماعیل دمیرجی (ismail demirçi) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا