سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشدهسینمای جهان

لئوناردو دیکاپریو به صندوق اهدایی هاروی”Harvey” ِستاره ها می‌پیوندد

لئوناردو دیکاپریو “Leonardo DiCaprio” با یک میلیون دلار به صندوق اهدایی هاروی”Harvey’ ِ ستاره ها می‌پیوندد .

برنده جایزه آکادمی(جایزه اسکار)”Academy Award” و برترین نفر لیست
«سندرا بولاک»(گوساله سندرا)”Sandra Bullock” از هنرمندان نیکوکار مبلغ گسترده‌ای را برای کمک به صندوق جمع کردند .

  • موسسه‌ی خیریه‌ی لئوناردو دیکاپریو “Leonardo DiCario” یک میلیون دلار معادل هفتصد و هفتاد و پنج هزار یورو برای کمک به احیای «هریکین هاروی»(طوفان هاروی)”Hurricane Harvey” اهدا کرده است . که به ضمانت های مالی از طرف ستاره های هالیوود”Hollywood” اضافه می‌شود . اتحادیه تازه تأسیس راه بهبود صندوق هاروی “United Way Harvey Recovery Fund” گفت که این موضوع برایشان به طرز فوق العاده‌ای عالی بود که اولین اهدایی خود را از طرف موسسه‌ی خیریه‌ی لئوناردو دیکاپریو”Leonardo DiCaprio Foundation” دریافت کرده‌اند .

leonardo-dicaprio-fbcda38ad6e486d70318797bbff2e36e74LACMA 2015 Art+Film Gala Honoring James Turrell And Alejandro G Iñárritu, Presented By Gucci - Insideleo-head-xlargeLeonardo_DiCaprio_October_2016Leonardo-DiCaprio-High-Definitionleonardo-dicapriowochit_20170518_dicaprio_260477_560x315_947449923687

این اهدا توسط «سندرا بولاک»(گوساله سندرا)”Sandra Bullock” به صلیب سرخ آمریکا”American Red Cross” متصل می‌شود . صلیب سرخ به هزاران نفر از پناهندگان در تگزاس”Texas” و لوییزیانا”Louisiana” که بخاطر طوفانی فاجعه بار اینگونه شدند کمک کرد .

متشکرم @LeoDiCaprio و @DiCaprinFdn بخاطر حمایت و کمک هاتون به #Harveyrecovery !

– راه اتحاد “United Way”
(@UnitedWay) سی و یکم اوت سال ۲۰۱۷

  • کمدین و بازیگر مرد کوین هارت”Kevin Hart” پنجاه هزار دلار معادل سی و نه هزار یورو اهداد کرد . او صفحه‌ی پر جمعیت صندوق را ساخت که بالغ بر یک میلیون دلار جمع کرده و بقیه‌ی ستارگان هالیوود”Hollywood” را برای کمک به این صندوق به چالش کشیده است .

kevin-hart-episode-1200x630MV5BMTY4OTAxMjkxN15BMl5BanBnXkFtZTgwODg5MzYyMTE@._V1_UX214_CR0,0,214,317_AL_

 

 

  • دی‌جی خالد”DJ Khaled” با بیست و پنج هزار دلار معادل نوزده هزار یورو ضمانت مالی داده مانند دواین”Dwayne” راک”The Rock” جانسون”Johnson”، کشتی گیری که بازیگر شده است . او کسی است که شصت و پنج میلیون دلار معادل پنجاه میلیون یورو از ماه ژوئن امسال کمک کرده است .

dj-khaled1392850906_dj_khaled_27

 

هیوستن”Houston* ما داریم برای تو دعا می‌کنیم ! مادرم ، خواهرانم و من پانصد هزار دلار اهدا خواهیم کرد .
به @redcross و @salvationarmyus امروز #HoustonStrong

نماینده‌ی راه اتحاد “United Way” ، برایان گالاگر”Brian Gallagher” از برنده‌ی جایزه‌ی اسکار دیکاپریو”DiCaprio” چهل و دو ساله بخاطر سخاوتمندی او تشکر کرد و گفت :« پاسخ دادن به «طوفان هاروی»”Hurricane Harvey” نیازمند بهترین تلاش همه‌ی ماست و این چیزی است که این هدیه نمایانگر آن است .»

تا کنون تأیید شده است که سی و یک نفر از مردم پس از طوفانی که در نزدیکی ساحل در روز جمعه رخ داد ، کشته شدند اما انتظار می‌رود که این تعداد رو به افزایش باشد .

«هاروی»”Haevey” به تنزل گرمسیری کاهش یافته است اما چیزی که تهدید کننده‌ی زندگی محسوب می‌شود ، طغیان آب در داخل و اطراف شهر های تگزاس”Texas” ، هیوستن”Houston”، بندر آرتور”Port Arthur” و بیمونت”Beaumont” و در جنوب غربی شهر لویزیانا”Louisiana” است که ادامه پیدا می‌کند .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا