سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

سردار اورتاچ( serdar ortac) مژده رو داد.

 به گزارش نسیم ورد:سردار اورتاچ( serdar ortac)قبل از کنسرتی که در موعلا داشت یک مصاحبه داد.سردار اورتاچ( serdar ortac) در مصاحبه گفت که بیماری اش که داشت دیگه خوب شده و البوم جدیدش هم قراره در شهریور ماه پخش بشه.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-09-02 07:54:32Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com


یک روز مونده به عید قربان سردار اورتاچ( serdar ortac) در بودروم کنسرت داشت در این کنسرت اش به طرفداراش مژده ی البوم جدیدش را داد.سردار اورتاچ( serdar ortac)گفت که در این البومم متن هایی از ییلدیز تیلبه (yildiz tilbe)هم هستند که به خواست خدا قراره در شهریور ماه پخش بشه.

650x344-serdar-ortactan-sasirtan-itiraf-1488883790264


سردار اورتاچ( serdar ortac) گفت:در استانبول گوسفندمون رو قربانی کردیم.
یک روز مانده به عید قربان در بودروم کنسرت برگذار کرد سردار اورتاچ( serdar ortac) و با طرفدارهایش یک شب به یاد ماندنی ایجاد کرد وی در کنسرتش تمام اهنگ های مشهوراش را خواند و همه رو سرگرم کرد باید به اطلاع رساند که قبل از کنسرت هم یک مصاحبه داد.

سردار اورتاچ( serdar ortac)گفت:به خاطر کارهای زیاد نفهمیدیم عید چطوری گذشت. در استانبول گوسفندمون رو قربانی کردیم من نتونستم برم ولی منشی ام رو فرستادم.رفت گوسفندمونو خرید و قربانی کرد.هرچند ما بال سرش نبودیم ولی ثوابش به ماهم میرسه من باور دارم مهم نیت هست.وقتی تو با کسی که داره گوسفند رو قربانی میکنه یک دعا رو میکنی مطمئنا ثوابش به توعم میرسه.چهل ساله که رومن تاثیر داره.
همچنین گفت:سالم و سلامت هستم همسرم ازم مراقبت میکنه و منم از اون مراقبت میکنم فعلا هیچ ناراحتی ودردسری وجود نداره.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا