سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

“Fast & Furious” :زمانیکه “Tyrese” در The Rockشروع به کار می‌کند

Fast & Furious فیلمی فراموش نشدنی و بی نظیر !

تنها زمانی که به نظر می‌رسید که همه در خانواده
تند و غضبناک “Fast & Furious” بار دیگر داشتند با هم کنار می‌آمدند ،
که تایرز گیبسون “Tyrese Gibson” در دوئین جانسون”Dwayne Johnson
شروع به کار کرد .

در میان تیم فیلمبرداری و اجرا کننده‌ی ستارگان در طی چند سال گذشته آشفتگی زیادی وجود داشت . همه این ها از زمانی شروع شد که «راک»”The Rock” توسط یک بیهوده گو در اینستاگرام را که مربوط به شخصی بی‌نام ، به اسم
«مدفوع مرغ»”chicken shit” بود ، شامل شد و او هشت ستاره نقش اصلی مرد «تند و غضبناک» “Fast & Furious” را مورد اهانت قرار داد ‌. همه تظاهر کردند که منظور آن شخص «وین دیزل»”Vin Diesel” بود .

بعداً میشل رودریگوئز “Michelle Rodriguez” تهدید کرد که بخاطر حق انتخاب از آن جا خارج می‌شود مگر اینکه در فیلم سینمایی بعدی با هم بازی های مرد خود به طور مساوی و برابر حقوق بگیرد . با این حال افرادی که خونسرد هستند و کمتر عصبانی می‌شوند تأثیر برجسته تری دارند ، در جهت هر دو نفر آن ها ، میشل “Michelle” و «راک» “The Rock” که با «وین»”Vin” صلح کرده است .

اما الآن به نظر می‌رسد که تایرز گیبسون “Tyrese Gibson” از این که
دوئین جانسون “Dwayne Johnson” دارد مسیر خود را از مجموعه‌ی اصلی «تند و غضبناک» “Fast & Furious” جدا می‌کند تا با
جیسون استاتام”Jason Statham” برنامه‌ای جدید داشته باشد ، عصبانی است .

تایرز گیبسون “Tyrese Gibson” نارضایتی خود را با پستی هشدار آمیز در برابر «راک»”The Rock” برای ۹۳٫۵ میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام عمومی کرد .

در پاسخ به عکسی از «راک»”The Rock” که یک قرار داد فیلم سینمایی را مرور می‌کرد ، تایرز گیبسون “Tyrese Gibson” اظهار کرد :« اگر شما با آن
حقه های فیلم سینمایی #Hobbs” رو به جلو حرکت کنید ، شما عمداً لحظات صمیمی و دوستانه ای که ما با هم داشتیم را نادیده گرفته‌اید .

« من نمی‌خواهم از جانب شما چیزی بشنوم تا زمانی که شما بخاطر آورید که ما راجع به چه چیزی صحبت کردیم . من روی خط زمانی”timeline” شما هستم به دلیل اینکه شما به پیام های متنی من پاسخ نمی‌دهید .
خانواده تند #Fast Family تنها یک خانواده‌ است …… ما به تنهایی پرواز نمی‌کنیم .

 

 

Fast & FuriousFast & FuriousFast & Furious

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا