سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل ، پرنس هری در حال برنامه ریزی برای زایمان فرزند دوم در خانه هستند.

مگان مارکل در حال برنامه ریزی برای زایمان دومین فرزندش با شاهزاده هری در املاک مونتسیتو است.

منابع سلطنتی می گویند ، دوشس ساسکس در اوایل تابستان در انتظار دخترشان هستند و این اولین نوزاد سلطنتی خواهد بود که در آمریکا متولد می شود.

مارکل در حالی که پسرش آرچی را باردار بود ، اوایل آرزو داشت که در Frogmore Cottage ، خانه ای در انگلیس که با هری زندگی میکرد ، در حالی که یک تیم ماما کاملا زنانه حضور داشته باشد ، یک زایمان در خانه انجام دهد.

اما وقتی زایمان آرچی یک هفته به تأخیر افتاد ، مارکل به بیمارستان خصوصی پورتلند لندن منتقل شد و در همان ساعات اولیه 6 مه 2019 او به دنیا آمد.

یک منبع به ما گفت: “برنامه مگان این بود که آرچی را در خانه به دنیا آورد “در نهایت ، پزشکان به او توصیه کردند که به بیمارستان برود و او میخواست آرچی را به سلامت بدنیا آورد.

این منبع افزود: “اما او خانه زیبایی در کالیفرنیا دارد ، این یک مکان زیبا برای به دنیا آوردن دختر بچه اش است.”

همانطور که فاش کردیم ، مارکل 39 ساله و هری 36 ساله، سال گذشته 14.5 میلیون دلار املاک Montecito خودشان را پس از کناره گیری از مقام ارشد سلطنتی و نقل مکان به کالیفرنیا خریدند.

آنها در اوایل این ماه در حالی که مارکل شکم برآمده اش را جلوی دوربین نشان داد ، اعلام کردند که در انتظار دخترشان هستند. او گفت که قرار است تابستان به دنیا بیاید ، اما زمان دقیق زایمان را اعلام نکرد.

هری گفت: “یک دختر ، می دانی ، چه چیز دیگری می توانی بخواهی؟ اما حالا ، ما خانواده مان  را بدست آورده ایم. ما چهار نفر هستیم و دو سگ داریم ، و این عالی است. “

در صورت لزوم ، این زوج نزدیک به بیمارستان Cottage در سانتا باربارا ، کالیفرنیا هستند ، که به عنوان یکی از بهترین بیمارستانهای آمریکا انتخاب شده است.

به گفته افراد مطلع ، مارکل قصد دارد از مرخصی زایمان استفاده کند. .”

تولد این دختر بچه نمی تواند فرقی با برادرش داشته باشد.

ساسکس ها نمی خواستند فاش کنند که آرچی در کجا یا چه زمانی متولد شده است ، یا چه کسی او را به دنیا آورده است.

با این حال ، آنها با یک تماس تصویری در محوطه قلعه ویندزور موافقت کردند تا آرچی هریسون مونت باتن-ویندسور را در جهان منتشر کنند.

ملکه همچنین می خواست تولد آرچی را با یادداشتی که در یک تابلوی سه پایه در حیاط کاخ باکینگهام نشان داده شده بود ، به عنوان محبتش اعلام کند.

بر اساس منابع سلطنتی این یک استثنا بود ، زیرا معمولاً این افتخار فقط به سه نفر از اولین مینی کمبریج ها برای کسانی که در صف اول تاج و تخت هستند ، می رسد.

اولین بار که اعلیحضرت این کار را کردند در سال 1977 برای پیتر فیلیپس ، اولین نوه اش ، پسر دخترش پرنسس Anne بود.

یک خودی سلطنتی گفت: “مشخص نیست ، حالا که مگان و هری شهروندان خاصی هستند آیا آنها تولد را اعلام می کنند یا خیر. این بار دیگر لازم نیست به پروتکل سلطنتی پایبند باشند. “

نماینده ساسکس ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا