سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز در بیستمین سالگرد آلبوم This Is Me… Then’ آلبوم جدیدش را با نام This Is Me… Now معرفی کرد.

جنیفر لوپز در این بلک فرایدی بهترین هدیه را به طرفداران می دهد و اعلام می کند که آلبوم جدیدی را منتشر می کند. این اعلامیه در بیستمین سالگرد انتشار آلبوم This is me …then در سال 2002 منتشر شد. آلبوم جدید او در سال 2023 منتشر می شود.

This Is Me Now… اکنون اولین آلبومیه که لوپز از زمان انتشار   This Is Me Then … نوشته و تولید کرده است. اگرچه او در اوایل سال جاری تک‌آهنگ‌هایی را از موسیقی متن موفقیت‌آمیز برای فیلم Marry me منتشر کرد.

در اوایل سال جاری، لوپز با Vogue صحبت کرد که طرفداران از آخرین آلبوم  او چه انتظاری دارند.

 

او گفت: “این آلبوم صادقانه ترین کاریه که انجام داده ام، اوج شخصیتی که من به عنوان یک فرد و یک هنرمند هستم.” “مردم فکر می کنند چیزهایی در مورد اتفاقاتی که در طول مسیر برای من رخ داده می دانند – اما آنها واقعاً هیچ ایده ای ندارند، و بسیاری از اوقات آنها آن را بسیار اشتباه می گیرند. بخشی از من وجود دارد که جنبه ای از خودم را از همه پنهان می کند..”

آلبوم جدید “سفر عاطفی، روحی و روانی که او در دو دهه گذشته طی کرده است” را شرح دهد. This Is Me Now  قصد دارد “پروژه ای از نظر احساسی صادقانه باشد، بر خلاف هر پروژه ای که قبلا تولید کرده است.” آهنگ های ارائه شده در آلبوم جدید الهام گرفته از تجربیات زندگی است که او امیدواره با طرفداران جهانی خود طنین انداز شود.

این آلبوم  همچنین «به دوران سخت کودکی، روابط ناموفق و سفر احساسی باورنکردنی او که در آن بوده است» می‌پردازد.

بیست سال پیش لوپز و بن افلک در حین ساخت آلبوم  This is me Then با هم رابطه داشتند و جنیفر  بعد از انتشار آلبوم را به او تقدیم کرد.این آلبوم در رتبه دوم بیلبورد Hot 200 قرار گرفت و بیش از شش میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

گفته می شود  آهنگهای Baby I Love U” و “I’m Glad”   در آن زمان از رابطه او با افلک الهام گرفته شده اند. این رابطه پرحاشیه زمانی پایان یافت که آنها نامزدی خود را در سال 2004 لغو کردند. آنها در سال 2021 دوباره رابطه عاشقانه شان را احیا کردند. در آوریل نامزد کردند و قبل از برگزاری یک مهمانی بزرگ سه روزه در جورجیا، یک عروسی خصوصی در لاس وگاس داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا