سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

افرا ساراچ اوغلو عروس شد…

«افرا ساراچ اوغلو»، بازیگر معروفی که در سریال «چشم چران عمارت» با موفقیتش سر و صدای زیادی را به پا کرده است، جزو ستاره های نوظهور دوره گذشته است، وی پست های خود را که در لباس عروس ژست گرفته بود، منتشر کرد.

افرا ساراچ اوغلو، بازیگر زیبای «سریال چشم چران عمارت» که با شخصیت «سیران» در این سریال، نامی برای خود دست و پا کرده است، با استعداد و زیبایی خود در میان نام های پر صحبت دوره گذشته قرار دارد. پست های این بازیگر معروف، در شبکه های اجتماعی که نقش اول را با مرت رمضان دمیر در «پسر طلایی» یکی از پرحرف ترین تولیدات این فصل به اشتراک گذاشته بود، نیز سر و صدای زیادی به پا می‌کند. ساراچ اوغلو که از جمله نام های معروفی است که از شبکه های اجتماعی به طور فعال استفاده می کند، با آخرین پست خود دوباره در دستور کار قرار گرفت.

این هنرپیشه معروف که جزو با استعدادترین ستاره های جوان دوره گذشته است، مورد تشویق تماشاگران قرار می گیرد. ساراچ اوغلو که با موفقیت در بازیگری و اجرای هر صحنه توانست در هر پروژه نامی برای خود دست و پا کند، یک پست جدید درلباس عروس، که برای نقش خود پوشیده بود، به اشتراک گذاشت، که با لایک و کامنت همراه بود.

این پست افرا ساراچ اوغلو که،  ژست هایی از اکانت اینستاگرامش را در لباس عروس گرفته شده بود، مورد قدردانی قرار گرفت. این بازیگر زیبا که هر پستش یک اتفاق است، بار دیگر در دستور کار شبکه های اجتماعی قرار گرفت. ساراچ اوغلو که ژست های لباس عروسش مورد تحسین قرار گرفت، نظرات قابل تحسین طرفدارانش را دریافت کرد.

چشم چران عمارت (در ایران به نام فرید) یکی از تحسین‌برانگیزترین و پربیننده‌ترین تولیدات فصل جدید است، که از یک داستان واقعی به روی پرده اقتباس شده است. افرا ساراچ اوغلو یکی از بازیگران مطرح سریال به شخصیت سیران جان می بخشد. داستان سیران که با نفرت از فریت شروع شد اما به عشقی بزرگ تبدیل شد، تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد. تماشاگرانی که سیران را دوست دارند اغلب می گویند که هیچ کس به جز افرا ساراچ اوغلو برای این نقش مناسب نیست و افرا ساراچ اوغلو گزینه بسیار خوبی است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا