سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
آشپزی

کره را کنار گذاشته و از این برای پنیر برشته تان استفاده کنید!

BBKwkTS.img

این یکی از اولین وعده هایی است که یادگرفتیم برای خودمان درست کنیم…و مسبب ده پوند از پانزده پوندیست که در دانشگاه اضافه میکردیم .اما کره ی ریز شده و پنیر چسبنده نهایتا وعده ی راحتی به حساب می آیند.و زمانی که فکرمیکردیم از این بهتر نمیشود،این حقه ی بی نظیر را یافتیم و در مرحله ی بعد پنیر برشته را اضافه کردیم.
و اما چیزهایی که نیاز دارید:ماهیتابه تفلون،نان،پنیر..و برایش صبر کنید…یه قاشق چای خوری مایونز.
کاری که باید بکنید:ماهیتابه رو روی شعله ی ضعیف گاز قرار دهید. تکه ی بزرگی کره در ماهیتابه گذاشته و رهایش کنید(در این مورد به ما اعتماد کنید).به جایش،دو تکه نان را با روکشی از مایونز آمیخته کنید. نان رو داخل ماهیتابه،به طوری که قسمت مایونزی اش رو به پایین باشد قرار دهید .تکه ی دیگر را برعکس قرار دهید تا قسمت مایونزی رو به بالا باشد. اجازه دهید چند دقیقه ای بپزد تا قسمت تحتانی به رنگ طلایی دربیاید. برگردانده و قسمت های دیگر را بپزید.
دلیل این کار:مایو بهتر از کره پخش میشود(وقتی با نان نرم تری مثل بنجیک اینکار را کنید سخت تر میشود)و نقطه دود بالاتری دارد(یعنی دیرتر میسوزد).بعلاوه تخم مرغ و روغن در مایونز بهتر سرخ شده و یک طعم کرمی هم به نان اضافه کنید.

BBKdVF7.img

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا